- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia Logan fabricată în România, vândută în Ucraina sub marca Renault
Autovehiculele Dacia Logan vor fi vândute în Ucraina sub marca Renault începând din septembrie, pentru a obţine mai multă notorietate pe piaţă, maşinile urmând să fie livrate din România, a anunţat directorul general al Renault Ucraina, Marc Le Gratiet, citat de cotidianul Kyiv Post.
Dacia Logan fabricată în România, vândută în Ucraina sub marca Renault (Imagine: Adrian Mitrea/Mediafax Foto)
Grupul francez analizează, însă, şi posibilitatea de a importa în Ucraina şi autovehicule Logan din Rusia, a adăugat oficialul.
Renault vizează o cotă pe piaţa ucraineană de 3,9% pentru maşinile Logan în 2009, respectiv 4,9% în 2010.
Măsura a fost luată, întrucât doar şase din 90 de mărci auto prezente în Ucraina au întrunit notorietatea corelată unei cote de piaţă de 5% sau mai mult, a spus Le Gratiet.
"Unificarea brandurilor sub marca Renault ne va permite să devenim mai vizibili pe piaţă, iar strategia noastră este să atingem o cotă de 5%", a afirmat oficialul Renault, precizând că posesorii de automobile Dacia vor rămâne clienţii lanţului de dealeri, urmând să fie informaţi personal în acest sens.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
Renault a subestimat impactul prezenţei a peste 90 de branduri auto la introducerea mărcilor Renault şi Dacia pe piaţa ucraineană, a adăugat el.
În acest moment maşinile Dacia includ multe piese Renault, cele mai importante fiind motorul şi transmisia, iar modelul Logan Sandero este pe aceeaşi treaptă de calitate cu autovehiculele Renault, potrivit directorului diviziei locale a constructorului francez.
Totodată, măsura va permite concentrarea resurselor pentru promovarea mărcii Renault în Ucraina, consideră el.
"Dezvoltarea celor două branduri necesită cheltuieli mari de publicitate şi investiţii majore în dezvoltarea reţelei de dealeri, în timp ce fuziunea celor două lanţuri de reprezentanţi va permite investiţii pentru dezvoltarea reţelei programului de creditare destinat clienţilor", a declarat Le Gratiet.
În primele opt luni ale anului, cota de piaţă a Renault în Ucraina a fost de 1,6%, iar cea a Dacia de 2,3%. Piaţa auto ucraineană este estimată la circa 180.000 de unităţi în 2009, urmând să crească cu 17% în 2010, potrivit directorului Renault.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO