- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia şi Chevrolet au câştigat cel mai mult cotă de piaţă. Hyundai şi Fiat sunt la polul opus
Dacia, Chevrolet, Volkswagen, Ford şi Opel sunt mărcile de autoturisme care au înregistrat în acest an cele mai importante creşteri ale cotei de piaţă, în timp ce Hyundai, Fiat, Peugeot şi Toyota şi-au redus prezenţa în vânzările auto.
Dacia şi Chevrolet au câştigat cel mai mult cotă de piaţă. Hyundai şi Fiat sunt la polul opus (Imagine: Stefan Birlodeanu/Mediafax Foto)
Cea mai importantă "mişcare" în piaţă după primele nouă luni a avut-o Dacia, care avansat cu 3,2 puncte procentuale, ajungând la 33% din totalul vânzărilor, reiese din datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile.
Marca românească este urmată în topul constructorilor care au câştigat cotă de piaţă de Chevrolet şi Volkswagen, care au urcat cu 1,7 şi 1 puncte procentuale, la 4,6%, respectiv 8,3% din vânzări.
Creşteri mai moderate au înregistrat Ford, de 0,9 puncte, la 7,6%, Opel, de la 4,5% la 5,3%, şi Skoda, de la 6,8% la 7,5%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
La polul opus, Hyundai a pierdut în acest an 3,6 puncte din cota de piaţă pe care o deţinea în 2009, marca sud-coreeană ajungând să reprezinte 4,7% din vânzările auto locale.
O scădere importantă a înregistrat şi Fiat, care a coborât de la 3,8% la 2,3% din totalul pieţei.
Poziţii inferioare anului trecut ocupă şi Peugeot şi Toyota. Marca franceză a scăzut de la 3% la 2,5%, în timp ce cota de piaţă a constructorului nipon s-a redus cu 0,3 puncte, la 2,4%.
Vânzările de autoturisme au scăzut în primele nouă luni ale acestui an cu 32%, la 78.152 unităţi.Vânzările raportate pentru întregul an 2009 arată o cădere de 52%, la 130.193 unităţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO