- Home
- Economic
- (28.06.2019, 17:29)
- Adrian Seceleanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
“Doriţi şi carteluţă?”. O companie de telefonie mobilă îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri din România
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a lansat un atac îndrăzneţ pe piaţa de telefonie mobilă, prin care încearcă să-şi atingă obiectivul strategic de a-şi majora cota de piaţă până la 25%: cartele sim preplătite plasate printre rafturile cu banane, mere şi dulciuri din lanţul de supermarketuri Mega Image, care pot fi activate imediat şi oferă net şi apeluri nelimitate iar apoi pot fi transformate online, în abonamente fără perioadă minimă contractuală.
Urmărește
5233 afișări
“Doriţi şi carteluţă?”. O compania de telefonie mobilă din România îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri
Oferta, denumită “Mobil Nelimitat”, are un cost de 29,99 de lei, şi include net nelimitat, apeluri şi SMS-uri naţionale nelimitate şi 100 de minute internaţionale către fix şi mobil. Imediat ce achită cartela la casa de marcat, clientul poate activa oferta.
Clienţii pot transforma cartela preplătită într-un abonament fără perioadă minimă contractuală înregistrându-se online, fără a fi obligaţi să meargă în magazinele Telekom - opţiune care reprezintă o performanţă pentru grupul Telekom dar şi pentru piaţa de comunicaţii în general în condiţiile în care acest proces de înrolare este încă desfăşurat de regulă prin prezentarea clientului cu documentele de identitate într-o unitate a operatorului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
Întregul concept sub care e lansată oferta - o cartelă preplătită plasată între banane şi dulciuri într-un lanţ cu aproximativ 700 de supermarketuri, cu un preţ agresiv şi o ofertă simplă, care poate fi gestionată online de client, inclusiv procesul de trecere la abonament care de regulă este unul birocratic în industria de telecom - arată că grupul Telekom încearcă să transforme serviciul său de telefonie mobilă într-un “commodity”, un bun de larg consum, care să poată fi comercializat în volume mari la costuri mai mici în condiţiile în care din proces este eliminată interacţiunea cu personalul din magazine.
Operaţiunea, coordonată de noul director comercial pe segmentul consumer al Telekom, austriacul Andreas Elsner - cel care a încercat să dea un suflu nou ofertelor companiei de când a venit în România în toamna anului trecut, se află în acest moment în ultimele momente înainte de lansarea oficială, în care în magazinele Mega Image sunt montate standurile în care sunt plasate cartelele sim şi elementele vizuale prin care este promovată oferta. Deja zeci de magazine din Bucureşti au primit standurile cu cartele şi au montat elementele vizuale de promovare care sunt plasate peste tot în magazine.
“Au venit ieri cutiile, standurile, dar nu avem cartelele sim, nu ştim când le vom avea la vânzare”, răspund în mod invariabil angajaţii Mega Image din Bucureşti atunci când încerci să achiziţionezi o cartelă ducând la casa de marcat un carton luat din standurile T.
Oferta Telekom va deveni activă săptămâna viitoare şi va fi disponibilă în cele aproximativ 700 de magazine din lanţul Mega Image.
Telekom este numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, după Orange şi Vodafone, cu o cotă de piaţă de aproximativ 20%.
Citește pe alephnews.ro: Fortune: Elon Musk e cel mai puternic om din business în 2024
Citește pe www.zf.ro: Un român, un polonez şi un neamţ îşi fac un credit la bancă. Cât va plăti fiecare după 30 de ani. Diferenţele sunt halucinante
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Cine este și cu ce se ocupă văduva lui Silviu Prigoană. Ce afacere deține Mihaela, de fapt
CANCAN.RO
RĂSTURNARE DE SITUAȚIE privind moartea lui Silviu PRIGOANĂ! MĂRTURIA medicului care l-a RESUSCITAT infirmă zvonurile
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe