- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (08.01.2015, 18:34)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
DTZ: Cererea pentru spaţii comerciale va creşte în acest an, retailerii de modă continuă extinderea
Cererea pentru spaţii comerciale va creşte în acest an atât în cadrul galeriilor comerciale, cât şi în parcurile de retail şi mall-urile mari, companii de modă precum LPP, Debenhams, Marks & Spencer, Pepco şi CCC având planuri importante de extindere pe piaţa românească, arată DTZ Echinox.
Urmărește
422 afișări
DTZ: Cererea pentru spaţii comerciale va creşte în acest an, retailerii de modă continuă extinderea (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
"După 4 ani marcaţi de o luptă în repoziţionarea şi consolidarea reţelelor, perioadă în care multe branduri şi-au revizuit strategia de expansiune şi în general au devenit foarte conservatoare, 2014 a adus o îmbunătăţire a consumului, aspect care a relaxat situaţia multor retaileri. În acest context, ne aşteptăm ca în 2015 cererea de spaţii comerciale să crească la toate nivelurile", arată firma de consultanţă imobiliară DTZ Echinox.
Potrivit sursei citate, companii de modă precum LPP (Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay), Debenhams, Marks & Spencer, Pepco şi CCC au planuri importante pentru România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
"Observăm o atenţie sporită din partea unor retaileri din regiune, mai ales din Polonia şi Turcia, care atingând un plafon maxim în ţările de origine, decid să se extindă în România datorită similarităţilor consumatorilor, dar şi datorită unei stabilităţi economice validate în ultimii ani", a declarat Sebastian Mahu, Head of Property Management Department al DTZ.
Anul trecut, potrivit datelor DTZ, cele mai multe magazine au fost deschise de H&M, respectiv opt unităţi, dintre care două în Bucureşti, urmat de CCC cu şase deschideri (două în Capitală), Ecco - cinci noi magazine de încălţăminte, Takko - patru unităţi noi (una în Bucureşti), Timeout - trei deschideri (două în Capitală), Mim - trei deschideri şi LC Waikiki - trei magazine (două în Bucureşti).
Totodată, retailerii C&A, New Yorker, Lee Cooper şi Koton au deschis câte două magazine noi, iar Reserved o unitate.
Anul 2014 a marcat un trend pozitiv în zona de retail, datele Eurostat plasând România între fruntaşele Europei, atât pe partea de consum în zona food, cât şi non-food, evoluţie confirmată şi de dinamica din centrele comerciale.
Principalele arii care au cunoscut creşteri anul trecut sunt decoraţiuni, fashion şi servicii, însă performerul anului este zona de electronice, care la opt ani de la boom-ul pieţei, simte o revigorare puternică, arată DTZ.
Această creştere a cifrelor de afaceri înregistrate de retaileri este confirmată de toate proprietăţile din portofoliul DTZ Echinox.
Astfel, Shopping City Suceava a înregistrat o creştere cu 11,76% anul trecut, în comparaţie cu 2013, Felicia Iaşi a urcat cu 14,85%, în ambele cazuri ultimele 3 luni fiind motorul principal al creşterii.
În acelaşi timp, Shopping City Sibiu a crescut cu 6,48%, Promenada Târgu Mureş cu 12,68% şi Uvertura Botoşani cu 12,94%.
DTZ menţionează că există toate premisele ca acest trend să continue şi în 2015 în baza unei creşteri a consumului, mai ales în centrele comerciale cu tradiţie.
DTZ Echinox administrează în prezent un portofoliu de 150.000 metri pătraţi de proiecte real estate, dintre care trei de retail: Shopping City Sibiu şi Shopping City Suceava, în proprietatea Argo Real Estate şi Felicia Shopping Center din Iaşi, în proprietatea CBRE Global Investors, unul rezidenţial: complexul Parcul Privighetorilor şi unul de office: spaţiul de birouri Kellogg's din Floreasca Park (2.500 mp).
Citește pe alephnews.ro: Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46