Ford Europa anunţă o investiţie de 1 miliard de dolari într-un nou centru de producţie

  • Până la jumătatea anului 2026, gama Ford de autoturisme produse în Europa va fi reprezentată de vehicule electrice sau plug-in hybrid, lucru susţinut de o investiţie de 1 miliard de dolari într-un nou centru de producţie a vehiculelor electrice din Koln
Urmărește
852 afișări
Imaginea articolului Ford Europa anunţă o investiţie de 1 miliard de dolari într-un nou centru de producţie

Ford Europa: Investiţie de 1 miliard de dolari la fabrica din Koln

Până în 2030 gama de maşini a companiei va fi complet electrică. În mod similar, întreaga gamă de vehicule comerciale Ford va fi complet electrică sau plug-in hybrid până în 2024. Ford se aşteaptă ca două treimi din vânzările de vehicule comerciale să fie reprezentate de vehicule electrice sau plug-in hybrid, până în 2030.

Anunţul vine după ce Ford a raportat o revenire la profitabilitate în Europa, în al patrulea trimestru al anului 2020. Ford a anunţat că investeşte cel puţin 22 de miliarde de dolari la nivel global în electrificare până în 2025, aproape de două ori mai mult decât planurile anterior comunicate în legătură cu vehiculele EV.

“Am restructurat cu succes Ford Europa şi am revenit la profitabilitate în al patrulea trimestru din 2020. Acum suntem pregătiţi să accelerăm spre un viitor complet electric în Europa cu vehicule noi, semnificative şi o experienţă conectată pentru clienţii noştri”, a declarat Stuart Rowley, preşedintele Ford Europa. “Ne aşteptăm să păstrăm impulsul puternic pe care îl avem, în acest an, în Europa şi să rămânem pe drumul cel bun pentru a ne atinge obiectivul de a avea o marjă de 6 procente EBIT, ca parte a planului nostru de transformare a operaţiunilor globale.”

Elementele esenţiale care au dus la transformarea operaţiunilor Ford în Europa în ultimii 2 ani au fost: o îmbunătăţire de 1 miliard de dolari a costurilor structurale, adresându-se pieţelor cu performanţe slabe, crearea unei linii de vehicule mai bine direcţionate în cadrul a trei grupuri de afaceri axate pe clienţi, şi nu în ultimul rând, parteneriate care stimulează creşterea şi profitabilitatea în toate ariile de business.

În 2020, Ford a fost lider al vânzărilor de vehicule comerciale în Europa pentru al şaselea an consecutiv. Creşterea puternică a gamei de vehicule comerciale este cheia profitabilităţii sale europene, susţinută de noi produse şi servicii şi de colaborarea cu o reţea extinsă de carosieri. În plus, parteneriatul strategic cu Volskwagen şi joint-venture-ul Ford Otosan oferă capabilităţi de dezvoltare si producţie eficientă.

Creşterea continuă în sectorul de vehicule comerciale va fi bazată pe un ecosistem al tehnologiilor de conectare co-dezvoltat împreună cu clienţii şi conceput pentru a le oferi mai multă eficienţă şi o experienţă îmbunătăţită. Acestea includ, de exemplu, mai multă disponibilitate de conectare, servicii de productivitate precum FordPass Pro pentru flote de până la 5 vehicule şi lansarea sistemului de Management al Flotelor, Ford Fleet Management, dezvoltat de Ford şi ALD Automotive anul trecut, destinat clienţilor de flote care caută servicii personalizate pentru a maximiza productivitatea flotelor.

Ford şi Google au anunţat, de asemenea recent înfiinţarea unui grup de colaborare, Team Upshift, pentru generarea de oportunităţi de dezvoltare bazate pe procesarea de date. Acest parteneriat unic, în combinaţie cu capacităţile interne ale Ford va sta la baza transformării experienţelor şi serviciilor atât pentru clienţii de vehicule comerciale cât şi pentru clienţii de autoturisme Ford.

Ford modernizează fabrica din Koln, unul dintre cele mai mari centre de producţie din Europa şi „casa Ford” în Europa. Investiţia va transforma operaţiunile de ansamblare a vehiculelor existente la Centrul de Electrificare Ford din Koln pentru fabricarea vehiculelor electrice, fiind primul astfel de centru al Ford în Europa.

Ford a confirmat, de asemenea, că primul său autovehicul complet electric construit în Europa, destinat clienţilor europeni, va fi produs aici în 2023, cu potenţialul unui al doilea vehicul complet electric ce ar putea fi construit tot la fabrica din Koln.

“Anunţul nostru de astăzi privind transformarea fabricii noastre din Koln, sediul operaţiunilor noastre din Germania de 90 de ani, este una dintre cele mai importante. Aceasta arată angajamentul nostru faţă de Europa şi pentru un viitor modern, în care vehiculele electrice se află în centrul strategiei noastre de creştere”, a declarat Rowley.

“Decizia de a face din fabrica din Koln centrul de mobilitate electrică pentru Ford în Europa este un semnal important pentru întreaga forţă de muncă”, a declarat Martin Hennig, preşedintele Comitetului general al Ford-Werke GmbH. “Aceasta oferă o perspectivă pe termen lung angajaţilor noştri şi, în acelaşi timp, îi încurajează să contribuie la modelarea acestui viitor electric.”

Rowley a concluzionat: “Vom oferi o gamă excepţională de vehicule electrificate, susţinute de servicii şi experienţe digitale centrate pe client, permiţându-le acestora să fie parte din călătoria noastră către un viitor complet electric, începând chiar acum cu lansarea lui Mustang Mach-E. În combinaţie cu gama noastră de vehicule comerciale de succes, aceasta va sta la baza unei profitabilităţi durabile a Ford în Europa.”

Ford Europa produce, comercializează şi oferă service pentru vehiculele sub marca Ford pe 50 de pieţe individuale şi are aproximativ 43,000 de angajaţi la facilităţile proprii şi asocierile în participaţiune consolidate şi aproximativ 58,000 când sunt luate în considerare entităţile neconsolidate.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
ford,
investiţie,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici