- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Google devine cel mai valoros brand din lume. Vezi cât valorează
Google a devenit în acest an cel mai valoros brand din lume, estimat la 44,29 miliarde de dolari, şi a înlocuit liderul de anul trecut Walmart într-un top realizat de compania britanică de consultanţă Brand Finance, în care nouă din primele zece poziţii sunt ocupate de mărci americane.
Google devine cel mai valoros brand din lume. Vezi cât valorează (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
În 2010, Google se situa pe locul secund.
Primele zece poziţii în clasamentul pentru 2011 al celor mai valoarose 500 de branduri din lume sunt completate de Microsoft (42,8 miliarde de dolari), Walmart (36,22 miliarde de dolari), IBM (36,1 miliarde de dolari), Vodafone (30,67 miliarde de dolari), Bank of America (30,62 miliarde de dolari), General Electric (30,5 miliarde de dolari), Apple (29,54 miliarde de dolari), Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) şi AT&T (28,88 miliarde de dolari). Singura prezenţă în top zece din afara SUA este grupul britanic Vodafone.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Alegeri prezidenţiale 2024, primul tur. Unde se pune ştampila şi cum arată buletinul de vot
Pentru prima dată, brandul Coca-Cola nu a fost inclus între primele zece, situaţie explicabilă prin trendul în rândul consumatorilor din statele dezvoltate de a se orienta către băuturi mai sănătoase, necarbonatate, se arată într-un comunicat al Brand Finance. Coca-Cola, cu o valoare de 25,8 miliarde de dolari, a coborât pe poziţia 16, de pe 3 anul trecut.
Nokia a avut cel mai mare declin dintre cele 500 de branduri analizate, respectiv 9,9 miliarde de dolari, din cauza dificultăţilor înregistrate pe piaţa smartphone-urilor. Astfel, cel mai mare producător de telefoane mobile din lume a coborât de pe locul 21 pe 94, cu o valoare a mărcii de 9,66 miliarde de dolari.
Facebook a intrat în topul Brand Finance şi o valoare de 3,7 miliarde de dolari.
Compania britanică a lansat topul celor mai valoaroase branduri în 2007, iar anul următor acesta a fost extins de la 250 de mărci la 500.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO