- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Grupul german TUI revine pe piaţa românească din 2010
Ministerul Turismului a semnat, săptămâna trecută, un parteneriat cu grupul TUI, în urma căruia turoperatorul german va reveni pe piaţa românească începând cu anul viitor, a declarat ministrul Turismului, Elena Udrea.
Grupul german TUI revine pe piaţa românească din 2010 (Montaj foto)
Astfel, în toamna acestui an, ministerul va edita în colaborare cu TUI un catalog în care va fi inclusă şi România.
De asemenea, Ministerul Turismului a negociat cu operatorul german Air Berlin aducerea, din primăvara anului viitor, a unui charter care va aduce turişti germani pe aeroportul Kogălniceanu din Constanţa.
În 2006, grupul TUI a renunţat să mai aducă turişti în România şi a scos din cataloagele de promovare staţiunile turistice româneşti, nemulţumit de condiţiile de cazare, preţurile mari practicate de hotelieri, zgomotul şi lipsa curăţeniei din localităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Cum a ajuns Crin Antonescu să fie candidatul comun al partidelor proeuropene la Preşedinţie
-
Crin Antonescu, despre eventuala preluare de către Bolojan a preşedinţiei interimare: Nu ar fi rău
-
Germania investighează breşele de securitate după tragedia de vineri
În urma unei prima întâlniri avute în luna martie cu Elena Udrea, la Berlin, directorul general al firmei Danubius, sucursala din România a TUI, Tim Grosse, declara pentru MEDIAFAX că autorităţile din turismul românesc vor trebui să respecte patru condiţii minimale pentru ca grupul german să reînceapă să opereze în Romania.
Prima dintre acestea era funcţionalitatea litoralului într-un sezon bine definit, care să înceapă cel mai târziu pe data de 15 mai şi să se încheie pe 15 septembrie.
A doua condiţie se referea la necesitatea unor zboruri directe între oraşele din Germania şi Constanţa, la preţuri "competitive".
TUI a mai solicitat atunci ministrului Turismului şi începerea unor campanii de marketing comune, pentru o mai bună promovare a destinaţiei România.
Ultima condiţie a TUI a fost ca tarifele hotelurilor de pe litoralul românesc să fie "competitive", în contextul în care în Bulgaria, de exemplu, declinul turismului pe fondul crizei economice mondiale a determinat scăderea tarifelor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO