- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.10.2014, 12:50)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Guess deschide primul magazin outlet în Bucureşti. Fashion House începe în 2015 al doilea mall de tip outlet
Brandul american de lux Guess va deschide în noiembrie un magazin outlet în Fashion House Outlet Centre din vestul Capitalei, a declarat pentru MEDIAFAX Brendon O’Reilly, managing director Fashion House Group, care are în plan dezvoltarea celui de-al doilea mall de tip outlet din Bucureşti, în 2015.
Urmărește
2040 afișări
Guess deschide primul magazin outlet în Bucureşti. Fashion House începe în 2015 al doilea mall de tip outlet (Imagine: Silviu Matei/Publimedia)
Fashion House Outlet Centre, operat de Fashion House Group, a fost deschis în 2008 în parcul de retail West Park, dezvoltat de grupul belgian Liebrecht&Wood. Din 2010, Fashion House Group este parte a Liebrecht&Wood.
"Centrul are 53 de chiriaşi, incluzând branduri precum Adidas, Puma, Levi’s, Diesel, Gatta or Tom Tailor. În plus, putem să anunţăm că din noiembrie, Fashion House Outlet Centre Bucharest va găzdui un magazin outlet Guess, primul de acest gen al brandului american din România", a arătat O’Reilly.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Uzurpatorul
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
Centrul are în total 20.000 de metri pătraţi suprafaţă închiriabilă şi a atras o investiţie de 60 de milioane de euro.
"În prezent sunt 11 spaţii goale în parc, dar adăugăm tot timpul noi chiriaşi. În ultimele 12 luni am semnat 6 noi contracte, iar ceea ce este important este că vedem un număr mai mare de retaileri interesaţi să deschidă magazine în centre de tip outlet în acest an. După câţiva ani de încetinire economică, retailerii în România sunt interesaţi acum de expansiune, căutând noi căi de a-şi creşte businessul, utilizând ca mijloace un centru de outlet, pentru a vinde stocurile rămase din sezoanele anterioare", a adăugat reprezentantul Fashion House Group.
Întrebat despre veniturile din chirii înregistrate din închirierea Fashion House Outlet Centre, singurul proiect de acest tip din România, O'Reilly a menţionat că acestea depind de doi factori, respectiv de chiria minimă agreată cu chiriaşii şi chiria procentuală, respectiv procent din vânzări.
"În ceea ce priveşte chiria minimă, creşterea este în linie cu creşterea economică a României, de 2-3%. Cea mai mare creştere a veniturilor din chirii vine însă din chiria procentuală din vânzări. În acest caz creşterea a fost de 12% anul trecut, în principal prin investiţii în marketing şi promovare", a explicat el.
Grupul belgian Liebrecht&Wood mai deţine 42 de hectare de teren în zona de Este a Bucureştiului, în Cernica, unde intenţionează să dezvolte un parc de retail, inclusiv un centru de tip outlet.
"Ne focusăm pe proiectul pe care îl avem în prezent în Bucureşti şi de asemenea deţinem 42 de hectare de teren în zona de est a Bucureştiului, Cernica Park. În prezent, dezvoltăm acest teren cu drumuri, electricitate şi canalizare şi planul nostru este să începem în a doua parte a anlui viitor dezvoltarea proiectului, compus din Retail Park Fashion House şi dintr-o componentă de petrecere a timpului liber. Discuţiile cu retailerii din Fashion House Bucharest West Park cu privire la al doilea centru de tip outlet în partea de sud a Bucureştiului sunt pozitive", a afirmat O'Reilly.
Centrul de la Cernica ar urma să aibă 17.500 metri pătraţi, 93 de magazine şi 1.400 de locuri de parcare, terenul fiind amplasat chiar lângă autostrada Bucureşti-Constanţa.
În opinia sa, România este un loc excelent pentru investiţii, însă consideră că publicul din România nu cunoaşte foarte bine diferenţele dintre retailul de tip outlet şi cel tradiţional.
"Fashion House Outlet Centre din Bucureştia fost primul nostru proiect din afara Poloniei şi primul localizat într-un parc de retail, ceea ce nu este un lucru comun pentru centrele de tip outlet. Chiar dacă suntem mulţumiţi de rezultatele de până acum, credem că există loc pentru îmbunătăţire. Din perspectiva noastră, educarea pieţei în materie de outlet-uri rămâne încă una dintre cele mai mari provocări, deoarece centrele de acest tip diferă faţă de centrele comerciale tradiţionale din mai multe puncte de vedere", a explicat reprezentantul operatorului de centre de tip outlet.
În ceea ce piaţa de retail şi rezultatele retailerilor din centrul din Bucureşti, acesta spune că sectorul îşi revine, după o perioadă mai grea în anii anteriori.
"Aşa cum am văzut şi în alte ţări, sectorul centrelor de tip outlet este anticiclic, ceea ce înseamnă că în perioade de incertitudine la nivelul economiei, consumatorii caută cea mai bună valoare. Ca rezultat, majoritatea chiriaşilor noştri au raportat în acest an creşteri ale vânzărilor, majoritatea cu două cifre. Câţiva dintre chiriaşii noştri, în schimb, care au suferit din cauza reducerii investiţiilor în stocuri faţă de anii trecuţi, nu au ajuns la aceleaşi rezultate ca restul retailerilor", a mai spus O’Reilly.
Fashion House Group deţine proiecte totalizând 86.400 de metri pătraţi în Polonia, România şi Rusia, în timp ce proiectele în dezvoltare sau în plan, cumulează peste 50.000 metri pătraţi.
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:00
-
astăzi, 10:48
Loviturile israeliene ucid 17 palestinieni în Gaza. Ordin de evacuare pentru un spital din nord