- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.05.2013, 13:03)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Iaşi, pe locul 12 într-un top mondial realizat după numărul retailerilor nou intraţi pe piaţă
Iaşi se plasează pe poziţia 12 din 208 oraşe într-un top mondial realizat după numărul de retaileri nou intraţi pe piaţă anul trecut de compania de consultanţă imobiliară CBRE, performanţă înregistrată pe fondul deschiderii centrului comercial Palas, cu o suprafaţă de 55.000 metri pătraţi.
Urmărește
280 afișări
Iaşi, pe locul 12 într-un top mondial realizat după numărul retailerilor nou intraţi pe piaţă (Imagine: Liviu Chirica/Mediafax Foto)
Potrivit CBRE, anul trecut în Iaşi au deschis magazine 19 branduri noi, din 320 de retaileri analizaţi în raportul How Global is the Business of Retail? Printre retailerii care au intrat pentru prima dată în Iaşi în 2012 se numără C&A, H&M şi New Yorker.
Pieţele mature domină planurile de expansiune ale retailerilor în ultimul an, însă şase pieţe emergente se poziţionează în Top 20. Din cele şase, Iaşi se plasează pe locul trei, după Kiev (39 de intrări noi) şi Sao Paulo (25 de intrări) şi înaintea capitalei statului Oman, Muscat (17), şi Ho Şi Min (Vietnam, 15).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Melania Trump nu respectă tradiţia: Prima doamnă nu se va întâlni cu Jill Biden la Casa Albă
-
Ion Cristoiu: Mă întrebam pe 14 noiembrie 2014: Sunt românii capabili, duminică, la al doilea tur, de o Revoluţie prin vot?
-
Trump deţine controlul deplin asupra guvernului, dar nu va obţine întotdeauna ceea ce doreşte
-
Cutremur joi dimineaţa în Arad
Iaşi se află pe locul 6 în lume şi după numărul de retaileri din domeniul modei care se adresează clasei medii de venituri. Cei mai mulţi retaileri de acest tip au deschis magazine în Hong Kong, Kiev, Londra, Toronto şi Singapore. Nanjing, Berlin, Dubai şi New York se plasează la egalitate cu Iaşi.
La nivel mondial Hong Kong a întregistrat cea mai bună performanţă anul trecut, un număr de 51 de retaileri deschizând magazine noi în oraşul asiatic. Pe locul doi se poziţionează Kiev, iar pe trei Berlin (28), acestea fiind urmate de Singapore (25), Dubai (25), Sao Paolo (25), Paris, Tokyo, Londra, New York, Frankfurt.
Iaşi a reuşit să atragă acelaşi număr de retaileri ca Varşovia, Hamburg şi Munchen.
Palas Iaşi, dezvoltat de Iulius Group, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu, a fost deschis în urmă cu un an.
"Retailerii s-au extins într-un număr ridicat de pieţe în 2012, astfel că 81% din oraşele analizate au avut anul trecut un retailer nou", se arată în raport.
Brandurile americane au fost pe departe cele mai agresive anul trecut, aceştia focusându-se în principal pe pieţele din Asia şi Europa de Vest, dar şi în Orientul Mijlociu, Europa Centrală şi de Est şi America Latină.
De asemenea, retailerii italieni, britanici şi francezi au fost activi, mai ales pe pieţele locale, dar şi în Asia.
Analiza pe regiuni arată că Europa a fost cea mai căutată de retaileri anul trecut, aproape jumătate dintre branduri având intrări noi în ţările europene.
"Pieţele emergente din America de Sud, Europa de Est şi Orientul Mijlociu vor continua să atragă noi nume pe piaţă, în particular în centre comerciale bine localizate care să ofere oportunităţi pentru noi veniţi. În general există o lipsă de spaţii în locaţii bune la nivel global, ceea ce limitează abilitatea retailerilor de a-şi duce la bun sfârşit planurile de extindere. Acest fenomen se manifestă mai ales pe pieţele mature, dar afectează, de asemenea, şi pieţe emergente, unde cele mai multe proiecte noi sunt amplasate în zonele periferice ale marilor oraşe, adresându-se doar brandurilor locale", arată consultanţii CBRE.
Potrivit acestora, retailerii sunt acum mai selectivi ca niciodată atât în ceea ce priveşte alegerea ţării în care vor să se extindă, cât şi a tipului de spaţiu pe care vor să-l ocupe, preferând cel mai mult proiectele cele mai bune în cele mai mari oraşe.
Citește pe alephnews.ro: Neom, cel mai ambiţios proiect al Arabiei Saudite, se confruntă cu probleme. Directorul general a renunțat la funcție după șase ani
Citește pe www.zf.ro: Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe