În primele şase luni, Dacia a înregistrat pe piaţa germană o cotă de 1,5%, similară cu cea de la sfârşitul lunii mai.
Vânzările de autoturisme noi Dacia în Germania au scăzut în luna iunie cu 11,5%, la 4.505 de unităţi, iar cota de piaţă a scăzut la 1,4%, de la 1,6% în luna mai.
Pe ansamblul pieţei germane, înmatriculările au avansat cu 12,9%, la 313.539 autoturisme.
Înmatriculările de maşini noi ale mărcii Renault, parte a grupului cu acelaşi nume, care deţine şi Dacia, au scăzut în primul semestru cu 1,2%, la 52.922 de unităţi, conferind mărcii o cotă de piaţă de 3,3%. În luna iunie, vânzările mărcii Renault au crescut cu 2,5%, la 9.926 autoturisme, cota de piaţă fiind de 3,2%.
Vânzările liderului de piaţă Volkswagen au crescut cu 8,5% în primul semestru, la 351.110 autoturisme noi, iar cota de piaţă a fost de 21,7%. În iunie, înmatriculările VW au avansat cu 12,7%, la 63.606 unităţi, cota de piaţă fiind de 20,3%.
Germania este a doua piaţă ca mărime pentru Dacia, după Franţa. Vânzările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unităţi.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au scăzut cu 7,5% în primele şase luni ale acestui an, la 54.195 de unităţi, înregistrând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, în timp ce piaţa a înregistrat o creştere de 6,1%, la 1.017.500 de unităţi.