- Home
- Economic
- WOLFSBURG, (05.10.2015, 10:57)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Investigaţia Volkswagen în scandalul emisiilor se concentrează pe doi ingineri de top ai companiei - FOTO
Doi ingineri de top ai Volkswagen (VW), care au constatat că nu pot concepe motoare diesel în conformitate cu reglementările de mediu din SUA, se află în centrul investigaţiei lansate de grupul german în scandalul provocat de instalarea unui software care reduce emisiile poluante în timpul testelor.
Urmărește
11852 afișări
Foto: Arhiva Mediafax Foto
Cei doi, Ulrich Hackenberg, inginerul şef al Audi, şi Wolfgang Hatz, proiectantul motoarelor Porsche pentru automobilele de Formula 1, se află printre inginerii suspendaţi în cadrul investigaţiei legate de scandalul emisiilor, au declarat două persoane apropiate situaţiei, citate de MarketWatch.
ULTIMELE ȘTIRI
-
PNL o susține oficial pe Elena Lasconi în turul II, anunță Ilie Bolojan.
-
PNL o susţine pe Elena Lasconi în turul doi al alegerilor prezidenţiale
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Numărătoarea voturilor s-a încheiat. Diferenţă de 2.742 de voturi între Elena Lasconi şi Marcel Ciolacu / Călin Georgescu pe primul loc cu 22,94%
-
Elena Lasconi, mesaj către diaspora: „Vom construi o Românie în care să vă întoarceţi”
Scandalul a dus la scăderea capitalizării de piaţă a VW cu 43% şi la o campanie de rechemare în service a 11 milioane de automobile diesel ale grupului la nivel global, pentru eliminarea softului ilegal şi modificări prin care nivelul emisiilor să respecte limitele legale.
Hackenberg şi Hatz, care nu au răspuns solicitărilor de comentarii, sunt consideraţi doi dintre cei mai străluciţi ingineri din industria germană. Ei au fost numiţi directori pentru cercetare şi dezvoltare în grupul VW la scurt timp după ce Martin Winterkorn a devenit director general, în ianuarie 2007.
Winterkorn, care a demisionat în urma scandalului, nu a putut fi contactat pentru comentarii.
Citeşte şi: Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN: SUA extind investigaţia privind noxele la alte mărci europene şi americane
Citeşte şi: Financial Times: Producătorii auto europeni avertizează Bruxelles-ul să nu reacţioneze exagerat la scandalul Volkswagen
Grupul a recunoscut că directorii, care aveau greutăţi să îndeplinească ţintele de vânzări pe piaţa din SUA, au mascat emisiile motoarelor automobilelor noi, pentru a vinde aşa-zisa tehnologie diesel curată americanilor sceptici.
Producătorul auto german a recunoscut că până la 11 milioane de vehicule ale grupului au fost dotate cu un "dispozitiv de apărare", un software care reduce emisiile de noxe numai în timpul testelor de laborator, nu şi în trafic.
Mai multe state au blocat vânzările anumitor modele VW, iar autorităţile de reglementare analizează măsuri de înăsprire a standardelor în domeniul emisiilor, pentru motoarele diesel.
Sursele au precizat că investigaţia din cadrul VW se concentrează pe Hackenberg, Hatz, principalii colaboratori ai lui Winterkorn pe vremea când conducea Audi, şi asupra lui Heinz-Jakob Neusser, director pentru dezvoltare la brandul Volkswagen.
Neusser, la rândul lui suspendat din funcţie, a venit la VW de la Porsche, în 2011, cu mult după ce începuse producţia de motoare diesel. Acesta a refuzat să comenteze.
Izbucnirea scandalului, în Statele Unite, a dus la deschiderea unor investigaţii penale împotriva grupului şi a conducerii acestuia, în SUA ţi Europa.
Sub conducerea lui Winterkorn, Volkswagen a atins ţinta unor vânzări anuale de 10 milioane de vehicule la nivel mondial în 2014, cu patru ani înainte de termen. Grupul a devenit în primul semestru al acestui an cel mai mare producător de automobile din lume, depăşind pentru prima oară Toyota Motor.
Citește pe alephnews.ro: Protest la Universitate, în București, față de Călin Georgescu: „Iubirea de țară nu e legionară”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Gigi Becali i-a dat ordin lui George Simion, după ce Călin Georgescu a câștigat alegerile! Decizie șoc
PROSPORT.RO
Ce înseamnă Clubul de la Roma, din care a făcut parte Călin Georgescu. Cu ce se ocupă această organizație, de fapt
CANCAN.RO
Cine e misteriosul bogătaș BOGPR care a făcut campania independentului Călin Georgescu: Regele TikTok-ului dă sute de mii de € la maneliști și nu vrea să i se dezvăluie chipul. Imagini în premieră absolută!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 21:23
PNL o susţine pe Elena Lasconi în turul doi al alegerilor prezidenţiale
-
astăzi, 21:21