- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.12.2010, 14:22)
- Ovidiu Tempea - Mediafax , Ovidiu Tempea - Mediafax ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării
Brandul României ar trebui susţinut în primul rând de mai multe branduri puternice interne, iar o bună reputaţie a serviciilor şi bunurilor româneşti poate fi atinsă doar dacă se schimbă valorile societăţii şi creşte competitivitatea, afirmă guvernatorul BNR, Mugur Isărescu.
Urmărește
98 afișări
Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării (Imagine: Mircea Rosca/Mediafax Foto)
"România ca atare are nevoie de un brand, se vorbeşte de un brand, dar ca să ai un brand de ţară trebuie să ai în interior mai multe nume puternice, mai multe branduri. Cred că cea mai bună corelaţie între un brand şi o bună reputaţie e legat de ceea ce promovăm - competitivitate, care este lozinca sub care trebuie sa ne dezvoltăm în perioada următoare, în următorii zece ani. (...) Cred că următorii zece ani trebuie să fie dominaţi de acest cuvant: competitivitate", a spus guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, la un seminar privind brandurile româneşti.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Ciolacu: Luni e o zi bună să votăm guvernul format din PNL, USR, UDMR
-
„Va pierde o treime din teritoriul său”. Premierul slovac Fico afirmă că Ucraina nu va fi invitată să adere la NATO
-
Răsturnare de situaţie! PSD se retrage din negocierile de coaliţie. Ciolacu: Vom vota un guvern minoritar de dreapta
Pentru fi competitive pe piaţa europană firmele româneşti trebuie să creeze servicii performante şi pe baza acestor produse şi servicii performante să îşi dezvolte branduri distince, reputate şi puternice.
"Cred ca aceasta este ordinea. De multe ori se pune de-a-ndoaselea şi e chiar periculos. Trebuie să avem grijă ce punem în sticlă şi mai apoi cum promovăm. Dacă punem un vin bun trebuie să avem şi eticheta frumoasă, dar nu cred că preocuparea noastră e să vindem etichete. Trebuie să avem mare grijă ce punem în sticle, atractivitatea produsului. Eticheta colorează, înfăşoară, dar fondul problemei este înăuntrul sticlei", a adăugat Isărescu.
În opinia guvernatorului BNR, leadershipul va fi foarte important în perioada următoare, fiind necesară de o schimbare culturală, de noi modele pentru generaţia tânără, de numeroase "adevărate poveşti de succes".
Isărescu spune că integrarea în UE înseamnă produse la nivel european, ceea ce înseamnă că integrarea presupune competitivitate pe piaţa europeană, iar atunci brandul de ţară va fi asociat cu alte branduri europene şi cu competitivitatea acestora.
"Nu se întamplă nimic dacă în spate nu stau valorile adevărate ale dezvoltării. Noi avem nevoie de multe lucruri care trebuie repuse pe tapet: avem nevoie de spirit, de lucru temeinic, de pricepere. Trebuie reluat efortul, nu spun ca nu mai există lucrul temenic în România, dar aici trebuie să pedalam", a mai spus Isărescu.
Citește pe alephnews.ro: Marcel Ciolacu anunță că PSD se retrage din coaliție și va vota un guvern de dreapta: „Nu fugim de responsabilitate”
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Citește pe www.zf.ro: Cum poate Bucureştiul să decoleze în topul capitalelor europene. Adevărul din spatele cifrelor, care ar putea răsturna situaţia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Rețeta veche de salată de boeuf a regretatului Radu Anton Roman. Ingredientul secret care oferă un gust unic
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe