Lanţul hotelier Sheraton a intrat în România, în urma unui parteneriat cu Grand Plaza Hotel

Lanţul hotelier Starwood Hotels & Resorts a intrat oficial pe piaţa din România cu brandul Sheraton, după ce a semnat un contract de franciză pe cel puţin 20 de ani cu Grand Plaza Hotel, care deţinea fostul hotel Howard Johnson din Bucureşti.

Urmărește
3780 afișări
Imaginea articolului Lanţul hotelier Sheraton a intrat în România, în urma unui parteneriat cu Grand Plaza Hotel

Lanţul hotelier Sheraton a intrat în România, în urma unui parteneriat cu Grand Plaza Hotel (Imagine: Andreea Alexandru/Mediafax Foto)

Compania Grand Plaza Hotel SA, căreia îi aparţine clădirea, a investit între 5 şi 6 milioane euro pentru ca hotelul să fie convertit de la patru la cinci stele şi pentru a corespunde în final cerinţelor şi normelor Sheraton. În plus, hotelul are acum 270 de camere, faţă de 280 înainte, şi 280-300 de angajaţi.

"Negocierile au durat câţiva ani. Este un moment foarte important pentru noi, dar şi pentru oraş. Bucureştiul este un punct cheie de intrare în această parte a Europei. Între motivele pentru care am făcut acest pas sunt calitatea muncii de aici, dar şi un Produs Intern Brut solid, aflat pe creştere. Noi căutăm un parteneriat cu proprietarul potrivit, în locul potrivită şi clădirea potrivită. Vrem, de asemenea, să mai deschidem şi alte hoteluri în România, purtăm discuţii în acest sens", a declarat vineri Robert Koren, vice-preşedinte şi director regional Europa de Est Starwood.

El estimează o creştere a gradului de ocupare al hotelului, faţă de circa 60% când clădirea funcţiona sub fostul brand. În plus, în viitor este în plan şi construcţia unei piscine.

În ceea ce priveşte preţul unei camere, aceste este "flexibil", spune Robert Koren, însă în medie ar fi de 120 euro.

Sheraton îşi extinde astfel portofoliul european al brandului cu până la 60 de hoteluri.

"Odată cu debutul pe piaţa locală a Starwood Hotels & Resorts cu brandul hotelier Sheraton, România reprezintă o oportunitate importantă de expansiune, aducând Sheraton mai aproape de obiectivul său de a deschide peste 150 de hoteluri în următorii cinci ani", a declarat Dave Marr, Global Brand Leader, Sheraton Hotels & Resorts.

Clienţii au la dispoziţie o sală de gimnastică o zonă de lectură şi spaţii de relaxare la etajul 18 al hotelului. Clădirea dispune de 11 săli de conferinţe, din care 2 săli de bal şi 2 săli de şedinţă. De asemenea, hotelul introduce pe piaţa din România cel mai amplu program de loialitate din industrie, Starwood Preferred Guest (SPG), din care pot face parte toţi clienţii Sheraton locali şi internaţionali.

În afară de hotelul inaugurat la Bucureşti, în acest an sunt programate deschiderea Sheraton Lake Como Hotel, al optulea hotel al brandului din Italia, Sheraton Ufa în Rusia şi Sheraton Samsun în Turcia.

Reţeaua Sheraton Hotels & Resorts numără 430 de hoteluri în aproape 75 de ţări din întreaga lume. Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. este una dintre cele mai importante companii de ospitalitate şi agrement din lume, cu aproape 1.200 de proprietăţi în 100 de ţări şi 181.400 de angajaţi în cadrul proprietăţilor sale deţinute şi administrate.

În anul 2014, grupul Starwood a semnat 175 contracte hoteliere, marcând al cincilea an consecutiv cu creştere a proprietăţilor noi. Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. operează următoarele mărci: Sf. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft, Element şi Tribute.

Peste 100 de hoteluri noi sunt în curs de pregătire, brandul urmând să ajungă la numărul de 500 de hoteluri în 2016. Gradul de ocupare din hotelurile Sheraton de la nivel mondial reprezintă aproape jumătate din totalul întregului grup Starwood.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici