LC Waikiki vede potenţial pentru 40 de magazine în România

Retailerul turc de fashion LC Waikiki a deschis marţi un magazin în Plaza România, după o investiţie de 1,5 mil. dolari, şi are în plan alte două deschideri în decembrie, urmând să încheie anul cu 11 unităţi, arată compania, care apreciază că potenţialul pieţei locale este de 40 magazine LC Waikiki.

Urmărește
875 afișări
Imaginea articolului LC Waikiki vede potenţial pentru 40 de magazine în România

LC Waikiki vede potenţial pentru 40 de magazine în România

Magazinul din Plaza România are o suprafaţă de 800 metri pătraţi şi este al 9-lea al reţelei din România şi al 4-lea magazin din Bucureşti.

Până la sfârşitul anului, LC Waikiki va deschide alte două magazine, cu o investiţie totală de 4,5 milioane dolari şi are în plan continuarea extinderii atât în Bucureşti, cât şi în ţară.

"Consider că pe piaţa din România LC Waikiki are un potenţial mare de acoperire şi ar putea fi reprezentat de până la 40 de magazine, pe tot teritoriul ţării", a declarat Burҫ Korkmazlar, directorul de operaţiunie pentru Europa Centrală şi de Est.

Potrivit companiei, România este o ţară de referinţă pentru extinderea internaţională a LC Waikiki, pentru că este prima ţară în care retailerul turc a deschis operaţiuni directe, în octombrie 2009.

În 2013, LC Waikiki România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane dolari.

Retailrul este prezent în 23 de ţări şi are 22.500 angajaţi. Reţeaua LC Waikiki va număra 106 magazine la nivel internaţional şi respectiv 387 magazine în Turcia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici