- Home
- Economic
- PARIS, (21.05.2014, 19:25)
- Anca Dumitrescu
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al nouălea an consecutiv, înregistrând o creştere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, faţă de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Urmărește
3010 afișări
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton şi până la Burberry Group având ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg.
Hermes, producătorul francez al genţilor Birkin, deţinut parţial de LVMH, a înregistrat la rândul său o creştere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, şi s-a plasat pe poziţia a doua.
Gucci, deţinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe poziţia a treia, cu o creştere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
TITLURILE ZILEI
-
astăzi, 16:50
• Nicuşor Dan: Podul Calicilor riscă să fie îngropat din nou de politicienii aflaţi la putere
-
astăzi, 16:33
-
astăzi, 16:27
-
astăzi, 16:05
-
astăzi, 15:37
-
astăzi, 15:24
• SNSPA depune plângere penală după ce angajaţii au fost vizaţi de ameninţări grave
-
astăzi, 14:50
-
astăzi, 14:34
-
astăzi, 10:16
-
astăzi, 13:42
• Tanczos Barna: Propunerea privind limitarea tranzacţiilor cash nu îi va afecta pe cetăţeni
-
astăzi, 13:27
• Spionajul sud-coreean anunţă că Putin a retras trupele nord-coreene din regiunea rusă Kursk
-
astăzi, 12:29
-
astăzi, 11:04
-
astăzi, 08:56
-
astăzi, 19:01
• Live text Războiul din Ucraina, ziua 1077. Şeful Comandamentului Operaţional de Sud al Ucrainei demisionează / Scholz critică planul de ajutor al lui Trump / Rusia propune relaxarea regulilor de recrutare / Ucraina asigură întoarcerea în siguranţă a 12 copii din teritoriile ocupate de Rusia / Fiul lui Ianukovici a făcut miliarde vânzând cărbune din teritoriile ucrainene ocupate
Vuitton se numără printre producătorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, într-un număr restrâns de magazine, cumpărătorii bogaţi fiind tot mai interesaţi de branduri percepute ca fiind de elită.
În primul trimestru, veniturile obţinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine şi articole din piele au înregistrat cea mai mare creştere din ultimii doi ani, indicând că reorganizarea Vuitton funcţionează.
"Dacă pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunţă la creşterea cotei de piaţă pentru a scoate în evidenţă atractivitatea lor pe segmentul de lux", a declarat Anastasia Kurovskaia, vicepreşedinte pentru operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa ale diviziei de consultanţă Optimor a Millward Brown.
În topul brandurilor de lux se mai află în ordine Prada (îmbrăcăminte), Rolex (ceasuri), Cartier (bijuterii), casele de modă Chanel şi Burberry, precum şi Coach (genţi) şi Fendi (modă).
Valoarea Burberry a crescut cu 42%, la 5,9 miliarde de dolari, acesta fiind cel mai mare avans în rândul celor 10 branduri analizate.
Valoarea producătorului de genţi Coach a scăzut cu 4%, la 3,1 miliarde de dolari, din cauza pierderii atractivităţii în SUA pe fondul discounturilor, iar cea a casei de modă Fendi, deţinută de LVMH, cu 17%, la 3 miliarde de dolari, în lipsa investiţiilor din partea grupului.
Topul brandurilor de lux face parte dintr-un studiu anual comandat de compania britanică de publicitate WPP, compania mamă a Millward Brown, în care sunt analizate brandurile din 13 industrii.
Studiul Millward Brown este realizat prin intervievarea a peste 2 milioane de clienţi şi pe analiza performanţelor companiilor în privinţa veniturilor şi perspectivelor.
Potrivit Millward Brown, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv.
Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari. În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.
În clasamentul general, Vuitton se află pe poziţia 30.
Citește pe www.zf.ro: Germania, Franţa, Polonia: 2024 a fost doar începutul unui val de distrugeri de locuri de muncă şi restructurări de personal care se va extinde în 2025
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Ţara care pariază tot pe opulenţă absurdă ca să atragă super-bogaţii şi miliardele lor. Au construit palate pentru vânătorii de lux şi acum aşteaptă să vadă cine muşcă momeala
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul de 53 de ani a cerut-o de nevastă pe iubita lui cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Ce au găsit procurorii în casa soților Vladimir Ciorbă și Laura Vicol. Mascații au stat ore bune la inventariat
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe