- Home
- Economic
- (09.12.2020, 14:49)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Marketingul este chiar mai important pentru un business în pandemie
- Este o greşeală să renunţi la bugetul de marketing în pandemie
- Mesajele sanitare trebuie transmise cu grijă
- Microsoft a găsit o abordare digitală a planului de marketing
Urmărește
469 afișări
Promovarea şi imaginea pe care o creezi în jurul business-ului tău. Cu asta oricum trebuie să ai mare grijă. Dar cu atât mai mult într-un an aparte, cum e 2020. Când totul s-a schimbat, era imposibil să nu fie adaptată şi imaginea brand-urilor. Daniel Rusen este director de marketing şi operaţiuni la Microsoft şi spune că primul instinct este să diminuezi bugetul de marketing. Asta este însă o greşeală, continuă el. În criză, bugetele pentru markeing trebuie să rămână cel puţin la fel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
„Primul lucru pe care l-am făcut odată ce am fost afectaţi de această pandemie a fost să avem o comunicare clară, atât în interiorul companiei, cât şi în afara companiei. Al doilea lucru a fost să mutăm cam tot ce aveam ca plan de marketing într-o abordare digitală 100%. Am renunţat la evenimentele care se întâmplau in person (în persoană - n.r.), am renunţat la campaniile pe care le aveam din perspectiva unei interacţiuni personale cu partenerii şi clienţii noştri.Al treilea aspect important a fost cum putem să susţinem societatea”, explică Daniel Rusen, director marketing&operaţiuni Microsoft.
Ciprian Susanu este Digital Markeing Specialist. Lucrează în domeniu de 15 ani. Consideră că mesajele sanitare sunt important de transmis de către companii, însă modalitatea de a le transmite trebuie aleasă astfel încât să nu plictisească publicul. Mai ales că au trecut deja opt luni de pandemie, iar oamenii au simţit destulă presiune. Trebuie să mai ştii şi că Tik Tok-ul a fost foarte popular pentru promovare în rândul brand-urilor anul ăsta.
„Provocarea este să educi business-urile, să le explici cum funcţionează mecanismele online. Prima adaptare când vine vorba de marketing, de fapt nu e la marketing, e la operaţional. Contextul în care se află consumatorul sau ce îşi doreşte consumatorul este cel mai important. Business-urile din România trebuie să se adapteze, să se digitalizeze at core, deci de la bază, din centrul business-ului. Abia apoi vine partea asta de marketing şi împachetarea frumoasă pe care o facem pentru exterior”, spune Ciprian Susanu, Digital Marketing Specialist.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36