- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.09.2013, 11:14)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Group intră în acţionariatul 2Parale
Mediafax Group anunţă preluarea unui procent minoritar din acţiunile 2Parale, prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România, se arată într-un comunicat dat publicităţii vineri.
Urmărește
1099 afișări
Mediafax Group intră în acţionariatul 2Parale
Potrivit comunicatului, tranzacţia ar urma să se încheie până la finele acestui an, urmând ca Mediafax Group să preia procentele deţinute de Ştefan Iordache. Tranzacţia va fi asistată de casa de avocatură Biriş Goran, lider de piaţă în domeniul asistenţei juridice în tranzacţiile IT.
La runda de investiţii participă şi Sergiu Neguţ (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni acţionar minoritar şi membru al board-ului. Dorin Boerescu va rămâne în continuare CEO şi cel mai important acţionar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
-
Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
"Ecommerce-ul este o direcţie strategică pentru Mediafax Group, este o componentă importantă a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasică într-una adaptată timpurilor actuale. Succesul 2Parale în acoperirea pieţei, eforturile lor în educarea partenerilor, atât magazine, cât şi afiliaţi, precum şi echipa de management ne-au convins să ne alăturăm şi să punem umărul la creşterea acestui business, a declarat Orlando Nicoară, director general Mediafax Group.
"Parteneriatul cu Mediafax este o etapă naturală în evoluţia 2Parale, dată fiind poziţia ambelor companii pe pieţele pe care activează. Vom intensifica alături de ei eforturile de educare a pieţei şi de creştere a portofoliului, consolidându-ne poziţia pe piaţa de performance marketing, atât în afiliere, cât şi în pay-per-click. Alături de asocierea strategică cu Mediafax purtam discuţii avansate şi pentru atragerea de capital de creştere - oportunităţile sunt foarte mari şi vrem să profităm de momentul foarte bun în care ne aflăm", a explicat Dorin Boerescu.
"Am intrat în acţionariatul 2Parale încrezător în potenţialul de dezvoltare al reţelei. Mă bucur să văd că acest potenţial a dat roade şi că 2Parale şi-a consolidat statutul de lider al pieţei de marketing afiliat. Sunt convins că şi pe viitor evoluţia reţelei va fi una cel puţin la fel de bună", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura reţea de afiliere folosită în portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicaţi şi mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/lună.
2Parale este prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România şi Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată şi condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti şi traineri români Google AdWords) este agenţie Platinum Google Engage. 2Parale e singura reţea de marketing afiliat membră a IAB România. Portofoliul 2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numără Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix şi TinaR) şi mai bine de 26.000 de afiliaţi, care au livrat 83 de milioane de click-uri şi au generat advertiserilor vânzări de peste 62,6 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate şi pot fi accesate în timp real.
Având experienţa de peste 20 de ani a Agenţiei de presă Mediafax şi unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiză producţia de conţinut editorial valoros şi dezvoltarea de platforme optime pentru distribuţia sa. Rezultat al sinergiei operaţiunilor de print şi online, Mediafax Group produce cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa românească, atragând o audienţă de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întâmplă, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ), dintre care 9 lideri de piaţă, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizează cel mai diversificat conţinut de pe piaţa media din România. Este publisherul cu cele mai mari venituri din publicitate în print şi online (sursa: BRAT, ianuarie - decembrie 2012).
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe