- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.02.2015, 13:23)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri - INFOGRAFIC
Carrefour este cel mai bine mediatizat dintre marii retalieri pe parcursul anului trecut, fiind urmat la distanţă de Auchan şi Kaufland, Metro fiind pe primul loc la radio, relevă o amplă analiză a Mediafax Monitorizare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România.
Urmărește
2628 afișări
Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Mediafax Monitorizare a realizat pe parcursul a 13 luni (ianuarie 2014 – ianuarie 2015) o analiză de amploare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România (Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Penny Market, Real şi Selgros). Au fost monitorizate în acest scop 52.641 surse, repartizate după cum urmează: 150 de publicaţii centrale şi suplimente, 230 de publicaţii locale, 8 de posturi radio, 13 de posturi TV, 1.200 de site-uri, 22.000 de bloguri, 12.000 de pagini de Facebook, 17.000 de conturi de Twitter şi 40 de publicaţii internaţionale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
PNL o susține oficial pe Elena Lasconi în turul II, anunță Ilie Bolojan.
-
PNL o susţine pe Elena Lasconi în turul doi al alegerilor prezidenţiale
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Numărătoarea voturilor s-a încheiat. Diferenţă de 2.742 de voturi între Elena Lasconi şi Marcel Ciolacu / Călin Georgescu pe primul loc cu 22,94%
-
Elena Lasconi, mesaj către diaspora: „Vom construi o Românie în care să vă întoarceţi”
Cele mai multe menţiuni în presa tradiţională le-a înregistrat Carrefour. Astfel, din totalul de 9.254 menţiuni 21,6% fac referire la Carrefour, 12,7% la Auchan, 11,2% la Kaufland, 10,6% la Metro, 8,7% la Mega Image, 8,0% la Cora, 7,4% la Selgros, 5,8% la Real, 5,7% la Lidl, 4,9% la Billa şi 3,6% Penny Market.
Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni în presa centrală (1.130), presa locală (616) şi TV (239), iar Metro înregistrează cele mai multe menţiuni la posturile de radio (70).
Tot Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni şi pe paginile de internet – 30% din total. Celelalte 70% de procente au fost distribuite astfel: Kaufland – 17%, Auchan – 17%, Metro – 15%, Cora – 12%, Selgros – 8% şi Real – 1%.
În perioada de referinţă, Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Metro, Real şi Selgros au fost menţionate de 53.560 ori în 2.357 surse online.
Cele 7.823 menţiuni în social media (Facebook, Twitter şi Bloguri) au fost distribuite astfel: Carrefour – 27%, Auchan – 19%, Kaufland – 18%, Cora – 18%, Metro – 13%, Selgros – 5%, şi Real – 0,05%.
Cora, Billa şi Kaufland au fost preferatele presei centrale, iar Carrefour, Auchan şi Metro au atras mai mult atenţia presei locale.
În ceea ce priveşte presa centrală, 53% dintre menţiuni au apărut în publicaţiile cu profil economic, 17% în cele de retail, 12% în cele cu profil generalist–quality, 5% în cele cu profil generalist–tabloid şi 13% în publicaţii cu alt profil.
Principalele tipuri de materiale publicate care au conţinut referiri la marii retalieri au fost: ştiri – 46%, analize – 22% şi prezentări – 9%.
Principalele trei posturi de radio interesate de marii retalieri au fost: Europa FM (41% din menţiuni), RFI (19% din menţiuni) şi Radio Bucureşti (13%). Iar primii trei retalieri prezenţi în jurnalele radio au fost Metro (27% dintre menţiuni), Mega Image (17%) şi Selgros (15%).
Cei mai prezenţi retalieri în jurnalele TV au fost: Carrefour (25% din numărul apariţiilor), Metro (13%), Mega Image şi Auchan (cu câte 12%). 23% din numărul ştirilor despre magazinele de retail au aparţinut Digi 24, 16% - Realitatea TV şi 15% - B1TV.
Referitor la presa internaţională, Metro conduce detaşat la numărul de apariţii - 70,48% dintre acestea aparţinându-i - şi este urmat de Carrefour cu 20,41%, Cora cu 4,98%, Auchan cu 3,79% şi Kaufland cu 0,35%.
(Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză şi la alte analize pe care le putem oferi puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx.
Ne puteţi contacta şi prin: e-mail la monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon: 031/82.56.152)
Citește pe alephnews.ro: Protest la Universitate, în București, față de Călin Georgescu: „Iubirea de țară nu e legionară”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Gigi Becali i-a dat ordin lui George Simion, după ce Călin Georgescu a câștigat alegerile! Decizie șoc
PROSPORT.RO
Ce înseamnă Clubul de la Roma, din care a făcut parte Călin Georgescu. Cu ce se ocupă această organizație, de fapt
CANCAN.RO
Cine e misteriosul bogătaș BOGPR care a făcut campania independentului Călin Georgescu: Regele TikTok-ului dă sute de mii de € la maneliști și nu vrea să i se dezvăluie chipul. Imagini în premieră absolută!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe