Mega Image a redeschis magazinele Angst sub propriile branduri şi se apropie de o reţea de 400 unităţi

Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, a redeschis, sub propriile branduri, 18 magazine Angst preluate de la producătorul de preparate din carne Angst, al 19-lea fiind integrat ca o extensie în supermarketul Mega Image Lacul Tei, şi se apropie astfel de pragul de 400 magazine.

Urmărește
255 afișări
Imaginea articolului Mega Image a redeschis magazinele Angst sub propriile branduri şi se apropie de o reţea de 400 unităţi

Mega Image a redeschis magazinele Angst sub propriile branduri şi se apropie de o reţea de 400 unităţi (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Dintre acestea, zece au fost redeschise sub brandul Mega Image, unităţile având suprafeţe între 145 şi 504 metri pătraţi, iar opt sub brandul Shop&Go, cu suprafeţe între 47 şi 218 metri pătraţi.

Prin integrarea magazinelor Angst, Mega Image deţine în prezent o reţea de 392 locaţii.

"Ne-am consolidat reţeaua de magazine pentru a oferi în final consumatorilor noştri din Bucureşti, Otopeni şi Buftea o gamă variată de produse de calitate, la un preţ competitiv", afirmă Xavier Piesvaux, director general al Mega Image România.

În august, grupul belgian Mega Image a anunţat că a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine operate de reţeaua Angst, după ce compania locală s-a retras dintr-o colaborare cu Carrefour, pentru a se concentra pe domeniului propriu de expertiză - producţia de carne procesată.

Ulterior, Consiliul Concurenţei a aprobat preluarea a doar 19 magazine Angst de către Mega Image. Consiliul Concurenţei a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziţiei puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureştiului. Astfel, zonele pentru care instituţia şi-a exprimat îngrijorările de ordin concurenţial, respectiv reducerea posibilităţilor de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei şi Perla. Ca urmare, Mega Image a renunţat la achiziţionarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.

Mega Image estima venituri anuale de 21 milioane de euro pentru cele 20 de magazine, care au fiecare suprafeţe totale între 90 şi 750 metri pătraţi.

Grupul Angst a fost înfiinţat în 1990, fiind o investiţie româno-elveţiană. Firma este controlată de Sorin Minea, care deţine 60% din acţiuni, restul de 40% fiind împărţit în mod egal între Liudmila Minea şi Bernadette Martha Maria Wyrsch-Angst. Angst deţine trei fabrici, la Buftea (carne proaspătă şi preparate fierte, afumate), Salsi Sinaia (produse crud uscate) şi Videle (procesare a laptelui).

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, prezent în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară. Retailerul deţine magazine sub mărcile Mega Image (190), Shop&Go (200), AB COOL FOOD (1) şi Mega Drive (1).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici