- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.11.2013, 15:13)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Nestle România estimează afaceri la acelaşi nivel cu 2012 şi are ca obiectiv revenirea pe creştere
Nestle România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri similară cu cea de anul trecut, de 718 milioane lei, şi rămânerea pe profit, a declarat directorul general al companiei de bunuri de larg consum, Herve de Froment, care arată că principalul obiectiv este revenirea pe creştere.
Urmărește
550 afișări
Nestle România estimează afaceri la acelaşi nivel cu 2012 şi are ca obiectiv revenirea pe creştere (Imagine: Arhiva Mediafax Foto / AFP)
"La începutul anilor 2000 creşterile erau de două cifre pentru noi toţi, iar după 2008, odată cu venirea crizei, ratele au început să scadă. Lucrurile s-au schimbat şi trebuie să ne adaptăm. În acest an, dacă suntem la acelaşi nivel, şi ăsta este targetul nostru, vom fi mulţumiţi. În termeni de profit, vom rămâne în zona pozitivă", a arătat de Froment.
La nivelul primului semestru al acestui an, compania a avut o cifră de afaceri de 352 milioane lei şi un profit de 3,5 milioane lei. Anul trecut compania a raportat o cifră de afaceri de 718 milioane lei, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, şi trecerea pe profit, de 5,5 milioane lei, după mai mulţi ani în care a înregistrat pierderi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Votezi cu tine sau cu un om care te minte în fiecare zi? Duminică du-te și pune ștampila pe alb!
-
Adrian Sârbu: Votezi cu tine sau cu un om care te minte în fiecare zi? Duminică du-te şi pune ştampila pe alb!
-
Alegeri prezidenţiale. Peste 218.000 de români au votat în străinătate până la ora 22.00
-
Preşedintele AEP s-a întâlnit cu observatorii internaţionali acreditaţi la alegerile din România
Oficialul Nestle România a adăugat că obiectivele principale ale companiei sunt reîntoarcerea pe creştere şi o activitate echilibrată, şi s-a arătat optimist în ceea ce priveşte perspectivele de creştere ale companiei.
"Vom creşte mai accelerat pe unele categorii şi mai puţin accelerat pe altele. Rămânem optimişti, pentru că sunt oportunităţi. Trebuie să crească puterea de cumpărare pentru că aşa va veni creşterea. Vrem să câştigăm cotă de piaţă. Vom reveni pe creştere cât de curând", a arătat de Froment.
Referitor la posibilităţile de creştere a puterii de cumpărare, şeful companiei a menţionat majorarea venitului net şi scăderea inflaţiei.
Portofoliul Nestle Romania cuprinde cereale pentru micul dejun şi batoane de cereale, băuturi calde, divizia Nestle Professional, dulciuri, îngheţată, produse culinare, produse pentru sugari şi hrană pentru animale. Înafara segmentului de băuturi calde (Nescafe, Nesquick) care reprezintă 26% din business, celelalte categorii de produse au un aport între 7% şi 12%.
"Nu avem o categorie dominantă, avem un portofoliu echilibrat. Cele mai multe dintre branduri sunt lideri pe categoriile lor", a spus şeful Nestle România.
El a adăugat că sunt segmente care au înregistrat creşteri, precum mâncarea pentru animalele de companie, dulciurile, cerealele, produsele culinare, dar şi segmente care scad, precum îngheţata sau cafeaua solubilă.
"Vânzările de mâncare pentru animalele de companie înregistrează un boom, cerealele cresc, dulciurile îşi continuă creşterea, produsele culinare cresc, în schimb produsele pentru sugari nu mai cresc cu viteza de altă dată, pentru că a scăzut şi numărul naşterilor, îngheţata a scăzut pentru că anul acesta vremea nu a fost bună, şi cafeaua solubilă scade, din cauza trecerii de la comerţul tradiţional la cel modern", a explicat directorul general al Nestle România.
Nestle a intrat pe piaţa românească în 1995, în 2000 a cumpărat fabrica de napolitane Joe de la Timişoara, unde ambalează şi cafeaua solubilă Nescafe, iar în 2006 a achiziţionat Delta Ice Cream, care avea o unitate de producţie lângă Bucureşti. În 2008, compania a transferat producţia în Bulgaria.
"Am investit în România şi vom continua să investim, să ne îmbunătăţim fabrica. (...) Exportăm napolitanele Joe în circa cinci state. În Grecia şi Bulgaria merg foarte bine. Am putea avea planuri pentru viitor (de creştere a exporturilor - n.r.)", a mai spus de Froment.
Compania are în prezent 928 de angajaţi în Bucureşti şi în Timişoara.
Grupul Nestle a lansat vineri la nivel european un program pentru susţinerea tinerilor în integrarea pe piaţa muncii, rata şomajului în rândul persoanelor cu vârste de până la 25 de ani fiind de 23%.
Acest demers vizează crearea a peste 20.000 de oportunităţi pentru tinerii cu vârste de până la 30 de ani din Europa, în următorii trei ani, reprezentate de 10.000 de locuri de muncă şi 10.000 de stagii de practică în diverse sectoare, precum producţie, administraţie, resurse umane, vânzări, marketing, finanţe, inginerie sau cercetare din cadrul companiei Nestle.
În România, Nestle România va crea 180 de oportunităţi profesionale, respectiv 75 de locuri de muncă şi 105 programe de internship.
Herve de Froment este director al Nestle România de la începutul acestui an.
Grupul elveţian Nestle este prezent în 86 de ţări, cu un număr de 468 de fabrici şi 300.000 de angajaţi.
Citește pe alephnews.ro: Răspunsul MAE la solicitarea Aleph News privind voturile fraudate din Diaspora
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe