Noul CEO al BlackBerry vede profit în 2016 şi este încrezător că grupul va supravieţui

BlackBerry va deveni profitabilă până în 2016, în principal datorită noului parteneriat cu grupul Foxconn, care va ajuta producătorul canadian de smartphone-uri să-şi crească vânzările, consideră CEO-ul interimar al companiei, John Chen.

Urmărește
159 afișări
Imaginea articolului Noul CEO al BlackBerry vede profit în 2016 şi este încrezător că grupul va supravieţui

Noul CEO al BlackBerry vede profit în 2016 şi este încrezător că grupul va supravieţui (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

"Trebuie să vedem creştere până în 2016. Nu se poate numai cu reduceri de costuri şi alte măsuri de acest gen, însă am făcut progrese şi în această privinţă", a declarat Chen, numit în noiembrie la conducerea BlackBerry, citat de CNBC.

BlackBerry a anunţat vineri semnarea unui parteneriat pe cinci ani cu grupul Foxconn, înregistrat în Taiwan.

Cele două compani vor dezvolta şi produce telefoane mobile, primul rezultat al parteneriatului fiind un telefon low-cost destinat Indoneziei şi altor pieţe emergente.

Acţiunile BlackBerry au crescut vineri cu aproape 17%, investitorii salutând parteneriatul cu Foxconn în pofida pierderilor uriaşe anunţate de compania canadiană.

BlackBerry a înregistrat o pierdere de 4,4 miliarde de dolari în trimestrul al treilea, în timp ce veniturile s-au înjmătăţit, la 1,2 miliarde de dolari. Pierderea a fost generată în principal de deprecierea unor active şi costuri de inventar.

"Cel mai important lucru pe care l-am observat a fost că volumul vânzărilor de telefoane este în scădere, în timp ce costurile fixe sunt prea ridicate. Foxconn are capacitatea de a trage costurile în jos, iar noi vom furniza software", a afirmat Chen pentru CNBC.

El a precizat că firma canaidană se va focusa în continuare pe produse destinate companiilor şi guvernelor şi servicii software.

Într-o scrisoare deschisă transmisă recent clienţilor, Chen a afirmat că BlackBerry supravieţuieşte, iar discuţiile despre decăderea companiei sunt "foarte exagerate".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici