„Sunt încăperi mici, eficiente şi din punct de vedere al sustenabilităţii, au o logică”, susţine Reneta McCarthy, lectorul Facultăţii de Administrare Hotelieră din cadrul Cornell School, citată de Forbes.
Fie că sunt trendy, high-tech sau fashion, „micro-încăperile” au un scop bine definit: acela de a le oferi turiştilor posibilitatea înnoptării într-o anumită destinaţie, confortul pe care aceştia nu-l găsesc într-un campus, de pildă, şi mai ales, un preţ accesibil. Preţurile variază de la 30 de dolari până la 200, însă sunt şi excepţii de unităţi hoteliere în care clienţii plătesc atât cât îi lasă inima, informează www.incont.ro.
Cele mai mici camere de hotel se găsesc în hotelurile-capsulă din Japonia. Măsoară în jur de 18 metri pătraţi şi in cele mai multe dintre ele singura piesă de mobilier de dimensiuni mari este patul (adesea şi acesta pliabil). Nu lipsesc însă televizoarele, conexiunea wireless şi oferă ocazia de a te refugia de clasicele şi elaboroasele camere business, atât de plictisitoare uneori pentru oamenii de afaceri care obişnuiesc să călătorească des în hoteluri pretenţioase.
Ce-i drept, doar puţine dintre micile camere deţin şi propria baie, însă tocmai exprienţa unei băi comune face diferenţa din punct de vedere financiar