- Home
- Economic
- CLUJ-NAPOCA, (03.04.2018, 22:53)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O companie din România, afaceri de 20 de milioane de euro pe an cu un produs banal, dar folosit în zeci de mii de firme
Sunimprof Rottaprint, cel mai mare producător de etichete autoadezive din România, a înregistrat în 2017 venituri de 20 de milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Urmărește
889 afișări
O companie din România, afaceri de 20 de milioane de euro pe an cu un produs banal, dar folosit în zeci de mii de firme
Potrivit unui comunicat al Sunimprof Rottaprint transmis, marţi, pentru anul 2018, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10% a afacerilor.
”Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România, a raportat în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent şi investiţii în tehnologie şi software de 2 milioane de euro. Compania se menţine pe un trend ascendent şi în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creştere de 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10% a afacerilor”, se arată în comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Presa din Serbia a ieşit la atac după meciul de aseară: "Fotbaliştii falsului stat Kosovo au părăsit terenul. Delegaţia falsului stat a atacat jurnaliştii! A trimis mesaje de ameninţare"
-
Cum să ieşi la suprafaţă ca IT-ist într-o industrie care şi-a pierdut suflul. Care sunt cele mai căutate skilluri la momentul actual cu care poţi să ignori criza
-
Tomac, după nominalizarea lui Marco Rubio secretar de stat SUA: adoptă linia „pace prin putere”
Reprezentanţii companiei au menţionat că exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, cu livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi SUA, numărul de clienţi crescând cu circa 10% în 2017 faţă de anul precedent.
Din anul 2013, Sunimprof Rottaprint a dezvoltat un plan major de investiţii, propunându-şi să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie şi software, având ca obiective îmbunătăţirea fluxului de lucru, a calităţii produselor, dar şi introducerea unor produse noi în linia de producţie.
”În activitatea noastră, îmbinăm tehnologia de ultimă oră cu experienţa de peste 27 de ani în industrie, pentru a oferi cele mai bune produse clienţilor noştri. De aceea, din 2013 şi până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcţie de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătăţim fluxurile interne şi să le automatizăm pe unele dintre acestea”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
Cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele imprimate şi capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor.
În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce priveşte sectoarele de activitate, 38% dintre clienţi provin din domenii precum fabricarea produselor lactate şi a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea şi conservarea cărnii, producţia de băuturi răcoritoare nealcoolice, producţia de ape minerale şi alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor şi a produselor de patiserie.
Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România. Cu o experienţă de 27 ani, compania cu sediul în comuna Apahida, judeţul Cluj, deţine în prezent 4 centre logistice în România: Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 250 de angajaţi.
Citește pe alephnews.ro: Sectorul tech e „zguduit” de prezența lui Elon Musk. Ce impact are noua Administrație Trump asupra marilor companii
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Povestea româncei care a creat una dintre cele mai importante afaceri româneşti, cu care a devenit şi miliardară in euro
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a despărțit cuplul anului din tenisul mondial. Gestul rusoaicei Anna Kalinskaya, după ce Jannik Sinner a dat o declarație ciudată despre relația lor
PROSPORT.RO
Interpretul de muzică populară, Igor Cuciuc, și-a pierdut singurul copil! Andreea a căzut secerată la petrecerea de la Balul Bobocilor 😢
CANCAN.RO
Cât a plătit acest bucureștean, în localul lui Mugur Mihăiescu, pentru un singur ou ochi și o porție de mămăligă, cu brânză și smântână
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe