- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
OTP: Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg
Istoria se repetă în ceea ce priveşte promovarea agresivă a serviciilor bancare fără ca aceastea să fie prezentate explicit şi mulţi clienţi privesc cardurile de credit ca pe împrumuturi de consum, pentru că mulţi oameni nu înţeleg produsele băncilor, afirmă şeful OTP România, Laszlo Diosi.
OTP: Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg (Imagine: Radu Iordache/Mediafax Foto)
"Istoria se repetă în privinţa cardurilor de credit. Problema cu aceste produse este că oamenii nu le înţeleg. Clienţii retrag banii şi sunt fericiţi să îi cheltuiască. Aceasta este o chestiune legată de protecţia consumatorilor. Unele bănci vând din nou clienţilor un produs pe care aceştia nu îl înţeleg. Le spun mereu colegilor mei că le rup gâtul dacă vând unei bunicuţe un produs de investiţii bazat pe obligaţiuni chinezeşti emise pe 35 de ani. Nu este pentru o bunicuţă. Nu este bine, pur şi simplu", a declarat pentru MEDIAFAX directorul general al subsidiarei grupului ungar OTP.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
În acelaşi timp, cardurile de credit reprezintă o afacere bună datorită dobânzilor ridicate percepute şi a faptului că acum toate băncile "înoată în lichiditate în lei", iar aceste resurse trebuie plasate, a adăugat Diosi.
Şeful OTP Bank spună că unii clienţi nu sunt pregătiţi să utilizeze cardurile de credit pentru optimizarea veniturilor şi a economiilor.
"Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină şi să ceară o informare mult mai bună a clienţilor privind cardurile de credit, pentru că am observat că oamenii iau la rând băncile care dau aceste carduri de credit. Vom vedea care este ultima bancă", a continuat Diosi.
El a menţionat că OTP acordă carduri de credit, dar limitat, în principal persoanelor care mai utilizează alte produse ale băncii.
Potrivit datelor BNR, disponibile de la începutul anului 2008, în România existau în circulaţie la finele lunii septembrie 2,19 milioane de carduri de credit. Numărul maxim a fost înregistrat în martie 2009, când erau în circulaţie 2,75 milioane de carduri de credit.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO