Tarom: Pasagerii nu s-au îmbarcat pe cursa Paris-Bucureşti din cauza aeronavei mai mici. Cei overbooked vor ajunge marţi în ţară

Tarom precizează, într-un răspuns pentru Mediafax, că pasagerii nu s-au îmbarcat pe cursa Paris-Bucureşti de luni din cauza faptului că aeronava avea o capacitate de transport mai mică decât avionul programat iniţial, schimbare generată de incidentul din Amsterdam care a cauzat, luni, întârzieri.

Urmărește
1857 afișări
Imaginea articolului Tarom: Pasagerii nu s-au îmbarcat pe cursa Paris-Bucureşti din cauza aeronavei mai mici. Cei overbooked vor ajunge marţi în ţară

Pasagerii overbooked ai cursei Tarom Paris-Bucureşti vor ajunge marţi în ţară

„Având în vedere necesitatea efectuării verificărilor tehnice la aeronava imobilizată duminică la sol pe aeroportul din Amsterdam, au fost generate întârzieri ale zborurilor pe parcursul întregii zile de luni, 04 decembrie, iar cursa ROT 384 Paris – Bucureşti a fost operată cu o aeronavă având o capacitate de transport mai mică decât cea a aeronavei programate iniţial să efectueze această cursă. Din această cauză, au existat pasageri care nu s-au putut îmbarca pe cursa ROT 384. Aceştia au beneficiat de asistenţă, conform Regulamentului EC 261/2004”, se arată în răspunsul transmis de Tarom la solicitarea MEDIAFAX.

Compania aeriană precizează că aeronava de pe aeroportul din Amsterdam a reintrat în operare, iar programul de zbor al TAROM se desfăşoară normal.

Luni după-amiază, o aeronavă Tarom a decolat din Paris cu destinaţia Bucureşti. Pe lista suplimentară a zborului erau trecuţi 21 de pasageri; 8 au ocupat locuri în aeronavă, dar 13 au rămas la sol, urmând să se găsească alte variante pentru zbor. Dintre cei 13 pasageri, o parte au ajuns în Bucureşti luni seară, iar restul urmează să ajungă în cursul zilei de marţi, au declarat, anterior, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Tarom.

„Despre cursa de la Paris, se ştia de duminică că erau pasageri overbooked, trecuţi pe lista suplimentară. Din păcate lista a fost destul de mare. Nu s-a găsit un avion mai mare pe care să îl punem la dispoziţie. Iniţial, au fost 21 de pasageri overbooked şi au rămas doar 13. Cu ei s-a vorbit, li s-a explicat că nu mai sunt locuri în avioanele respective şi li s-a spus că vor fi aduşi astăzi. Unii dintre ei au venit aseară, cei care au vrut să vină prin conexiuni. Pasagerii au fost anunţaţi de duminică că există posibilitatea ca unii dintre ei să rămână la sol. Ei au ţinut tot timpul legătura cu cei de la Tarom”, au explicat reprezentanţii Tarom.

„Problemele acestea sunt zilnice, nu doar la Tarom, la toate companiile”, au precizat reprezentanţii companiei aeriene.

Overbooking-ul este o practică reglementată, care presupune vânzarea unui număr mai mare de bilete faţă de numărul de locuri disponibile, în cazul în care nu toţi pasagerii se prezintă pentru zbor.

O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocată pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Blocajul a durat peste 12 ore şi, în plus, şase pasageri au rămas în Amsterdam, pierzând o cursă de întoarcere pusă la dispoziţie de Tarom.

 

 

„Problemele acestea sunt zilnice, nu doar la Tarom, la toate companiile”, au precizat reprezentanţii companiei aeriene.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici