Platforma de reclame Petal Ads va debuta la Festivalul OMR unde îşi va prezenta ecosistemul care cuprinde 730 de milioane de utilizatori Huawei

Petal Ads va găzdui un masterclass dedicat referitor la modalităţile de conectare şi valorificare a utilizatorilor de telefonie mobilă

Urmărește
96 afișări
Imaginea articolului Platforma de reclame Petal Ads va debuta la Festivalul OMR unde îşi va prezenta ecosistemul care cuprinde 730 de milioane de utilizatori Huawei

Bucureşti, România, 21 Aprilie 2023

Petal Ads (fostul Huawei Ads), un ecosistem de publicitate pentru mobile şi lider în industria de profil va expune şi va susţine un masterclass dedicat la Festivalul OMR de anul acesta, care va avea loc la Hamburg în Germania între 9-10 mai.

OMR, cunoscut şi sub numele de Online Marketing Rockstars Festival, este cel mai important eveniment de marketing digital din Europa care îi reuneşte pe profesioniştii din industrie cu scopul de a împărtăşi tendinţe şi inovaţii în spaţiul de marketing digital.

Comentând despre participarea Petal Ads la Festival, Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europa, a declarat: „Suntem mândri că putem să găzduim un masterclass la Festivalul OMR. Prin Petal Ads, consider că o conectare cu publicul potrivit este o componentă foarte importantă în peisajul digital de astăzi. Suntem încântaţi să împărtăşim experienţa noastră cu colegii profesionişti din industrie. Suntem încrezători că participanţii vor găsi masterclass-ul nostru ca fiind informativ, iar strategiile noastre uşor de pus în practică, deoarece acestea au ca scop îmbunătăţirea prezenţei în mediul digital, pentru a ajunge la noi audienţe.”

Alăturaţi-vă cursului de master Petal Ads la festivalul OMR

În cadrul sesiunii De ce acum este momentul potrivit pentru a intra în legătură cu audienţele cu potenţial din întreaga lume experţii din industrie de la Petal Ads vor dezvălui viitorul publicităţii pe dispozitivele mobile bazat pe inteligenţă artificială şi pe învăţare automată. Aceştia vor împărtăşi modul în care brandurile pot creşte şi îşi pot monetiza prezenţa pe piaţă. MMA Germania, principala asociaţie comercială de marketing din Europa, va vorbi pentru a aborda importanţa tot mai mare a publicităţii pentru dispozitive inteligente.

Participanţii vor avea oportunitatea să culeagă informaţii valoroase despre consumatori şi să înveţe strategii care pot fi aplicate ulterior, dar şi practici eficiente pe care să le folosească pe canalele digitale non-tradiţionale în scopul de a-şi maximiza veniturile. Ei vor auzi de asemenea, de la branduri şi agenţii de top care au colaborat cu Petal Ads, informaţii despre cum au valorificat platforma publicitară pentru a genera noi vânzări în industria de modă sau de retail.

Pentru a vă înregistra la festivalul masterclass OMR puteţi accesa site-ul oficial aici.

Standul Petal Ads la Festivalul OMR

În timpul Festivalului OMR, vizitatorii vor avea oportunitatea de a interacţiona cu echipa publicitară a Petal Ads amplasată la standul său dedicat (A4 F06). Aici, echipa va lucra cu vizitatorii - branduri sau agenţii - pentru a prezenta cele mai puternice capabilităţi de direcţionare a mesajului publicitar pe care platforma le poate oferi, pentru a explora noi oportunităţi sau pentru a discuta cele mai recente tendinţe în publicitatea pe dispozitivele mobile.

„Petal Ads este un lider în industria de publicitate pentru telefoanele mobile, cu o experienţă vastă în conectarea cu diverse audienţe din întreaga lume, indiferent dacă participanţii sunt interesaţi să ajungă la publicul international sau în special către consumatorii chinezi sau dacă îşi doresc să-şi îmbunătăţească strategia de advertising. Avem o echipă dedicată care doreşte să-şi împărtăşească cunoştinţele şi care vrea să colaboreze pentru atingerea obiectivelor setate. Va fi o oportunitate exclusivă pentru a învăţa noutăţi de la experţii din industrie şi pentru creşterea eforturile direcţionate în publicitatea digitală”, a declarat Jaime Gonzalo.

Petal Ads continuă cu o creştere solidă

De la lansarea sa în 2020, Petal Ads a înregistrat o creştere constantă a rolului său de a le permite brandurilor, agenţilor de publicitate şi agenţiilor de marketing să-şi dezvolte afacerile şi să ajungă la mai mulţi clienţi. În ultimul an, platforma a înregistrat o creştere de 9 ori a reţelei sale formată din agenţi de publicitate şi o creştere de 4 ori a reţelei sale de clienţi direcţi, ajutându-i să ajungă la peste 730 de milioane de clienţi noi activi. Implementarea unei strategii solide de gestionare a datelor şi utilizarea targetării facilitează direcţionarea eficientă a mesajului publicitar către publicul potrivit, oferind totodată o analiză cuprinzătoare.

Operând în peste 170 de ţări şi regiuni, Petal Ads lucrează acum cu peste 60 de agenţii certificate la nivel global prin programul de parteneriat Petal Ads (App Samurai, AVOW, MakingScience şi multe altele). Pe măsură ce peisajul publicităţii digitale continuă să evolueze, Petal Ads este determinat să fie în top, să susţină inovaţia şi să ajute companiile să-şi atingă obiectivele.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici