- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (21.10.2017, 07:30)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila | Cine va construi cel mai complex proiect de infrastructură de după Revoluţie şi când ar trebui să fie gata
Asocierea Astaldi S.p.A. - IHI Infrastructure Systems co. ltd. a fost declarată vineri câştigătoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia podului suspendat peste Dunăre de la Brăila, lucrare cu valoarea de 1,99 miliarde de lei fără TVA, anunţă CNAIR.
Urmărește
8888 afișări
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila: Cine îl va construi şi când ar trebui să fie gata
Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestaţiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare şi 36 luni execuţie, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Perioada de garanţie a lucrărilor va fi de 120 luni.
Asocierea va trebui să proiecteze şi să construiască, potrivit contractulu, podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului, două viaducte de câte 110 metri lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km şi un drum de legătură cu DN22 (Smârdan-Măcin), în lungime de 4,328 km.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Coaliția PSD-PNL-UDMR alege datele votului. Primul tur, înainte de Paște?
-
Elon Musk susţine partidul AfD într-un articol de opinie publicat într-un ziar german
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Zelenski sugerează schimbări importante în structura de personal / Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
-
Manmohan Singh, fostul prim-ministru al Indiei, a fost incinerat astăzi în cadrul unui omagiu naţional
Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014-2020, Axa Prioritară 2 „Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient”.
După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 de metri).
Podul suspendat va avea o lungime totală de 1.974,3 metri, o deschidere centrală de 1.120 de metri şi două deschideri laterale de 489,65 şi, respectiv 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigaţie pe Dunăre.
Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legătură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.
Lăţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,7 metri. Calea pe pod va avea 22 de metri şi va fi alcătuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,5 m lăţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lăţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având lăţimi de câte 2,8 m fiecare.
Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).
Drumul principal Brăila-Jijila va avea o lungime de 19,095 km şi va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete, până la km 7+940.
Drumul de legătură cu DN22 Smârdan-Măcin, cu o lungime de 4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Acest drum urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila-Jijila) şi se va intersecta cu DN22 (Smârdan-Măcin), a mai anunţat CNAIR.
Citeşte şi: EXCLUSIV | Bruxelles-ul contrazice Bucureştiul: Comisia Europeană subliniază că angajatorii trebuie să contribuie la un fond pentru creanţele salariale doar dacă statul nu are bani
Citeşte şi: Protest la Telekom: Sindicaţiştii cer majorări salariale şi ameninţă cu greva dacă următoarele negocieri eşuează | FOTO, VIDEO
Citeşte şi: Emilian Duca: În cazul contribuabililor inactivi, România a încălcat Directiva europeană privind TVA
Citeşte şi: Un "Logan" german? Volkswagen şi Skoda vor să producă un model ieftin pentru India, China şi alte pieţe emergente
Citeşte şi: ANCOM: Peste 4,2 milioane de numere au fost portate în nouă ani de la lansarea serviciului
Citeşte şi: CNIPMMR: Taxa de solidaritate de 2% îi trece pe toţi angajatorii în cea mai ridicată clasă de risc
Citeşte şi: COMENTARIU: Bătaia lungă a unui bir apărut peste noapte. Ce ascunde noua taxă de solidaritate de 2%
Citeşte şi: Ministrul Mişa despre taxa de solidaritate: Un procent de 90% merge la bugetul de stat / Finanţele: Contribuţia pentru solidaritate socială "nu este o taxă nouă"
Citește pe alephnews.ro: Sonda Parker Solar Probe a ajuns la 6,1 milioane kilometri față de Soare. Cristian Român: „A zburat cu cea mai mare viteză atinsă vreodată de un obiect creat de mâna omului”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: EXCLUSIV | Bruxelles-ul contrazice Bucureştiul: Comisia Europeană subliniază că angajatorii trebuie să contribuie la un fond pentru creanţele salariale doar dacă statul nu are bani
Citește și: Preşedintele ANCOM, Adrian Diţă, a demisionat
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Înfiorător! Ce a apărut la locul accidentului din Roșiori? Oamenilor care trec pe stradă nu le vine să creadă
CANCAN.RO
Care sunt cele două CUVINTE din limba română pe care le-ai folosit greșit până acum. Le auzi tot timpul de sărbători
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe