Premiile Asociaţiei Liderilor în Servicii pentru Afaceri din România (ABSL), o recunoaştere a inovaţiilor în sectorul local de servicii pentru afaceri

Asociaţia Liderilor în Servicii pentru Afaceri din România (ABSL) organizează pe data de 8 octombrie 2015, la Hotel Radisson Blu, Bucureşti, conferinţa anuală, unul dintre cele mai relevante evenimente din industrie, şi Premiile ABSL. Asociaţia reuneşte cele mai mari companii de profil din domeniile Shared Services Center (SSC), Business Process Outsourcing (BPO), Outsourcing IT (ITO) şi cercetare şi dezvoltare (R&D).

Urmărește
363 afișări
Imaginea articolului Premiile Asociaţiei Liderilor în Servicii pentru Afaceri din România (ABSL), o recunoaştere a inovaţiilor în sectorul local de servicii pentru afaceri

Premiile Asociaţiei Liderilor în Servicii pentru Afaceri din România (ABSL), o recunoaştere a inovaţiilor în sectorul local de servicii pentru afaceri

Industria locală oferă o gamă largă de servicii clienţilor din Europa, America de Nord şi România, acoperind şi America de Sud, Africa, CEE, Asia Pacific, precum şi Orientul Mijlociu.

În contextul evoluţiei industriei serviciilor pentru afaceri din ultimii ani, Asociaţia Liderilor în Servicii pentru Afaceri din România, care sprijină dezvoltarea pe termen lung şi creşterea dinamică a acestui sector, recunoşte demersurile inovatoare şi de ultimă oră din industrie în cadrul Premiilor ABSL 2015. Juriul format din reprezentanţi ai The Hacket Group, KPMG, Everest Group şi ACCA vor premia companii din domeniu pentru următoarele categorii:

  • Excelenţă în Afaceri
  • Iniţiative de Succes în Relaţia cu Clienţii
  • Creştere Notabilă a Calităţii Serviciilor
  • Inovaţii în Afaceri
  • Programe de Responsabilitate Socială
  • Programe de Educaţie

La categoria Lider în Excelenţă în Afaceri va fi premiat procesul prin care au fost reduse considerabil costurile operaţionale şi au fost identificate soluţii sustenabile care au maximizat productivitatea companiei.

Categoria Lider în Iniţiative de Succes în Relaţia cu Clienţii recunoşte activităţile inovatoare prin care au fost găsite soluţii concrete care au contribuit la atingerea obiectivelor companiei şi au adus valoare adăugată atât în relaţia cu angajaţii, cât şi cu partenerii.

Lider în Creştere Notabilă a Calităţii Serviciilor este cea de-a treia categorie care se adresează rezultatelor excepţionale obţinute în colaborarea cu clienţii prin creşterea semnificativă a serviciilor prestate.

La categoria Lider în Inovaţii în Afaceri sunt analizate proiecte care prin impactul activităţii la nivel global şi soluţiile inovatoare pe care le propun contribuie la dezvoltarea companiei şi, în acelaşi timp, a sectorului de servicii pentru afaceri.

Juriul va premia compania care a desfăşurat cel mai original program cu impact comunitar, care a reuşit să sprijine cu succes o tensiune socială şi să îşi aducă contribuţia în comunitatea afectată, la categoria Lider în Programe de Responsabilitate Socială.

Premiul special Lider în Iniţiative Educative va fi oferit companiei care a avut o colaborare foarte bună cu o instituţie de învăţământ şi care a reuşit prin activităţile desfăşurate să crească notorietatea Asociaţiei în rândul comunităţilor studenţeşti şi cadrelor universitare.

Conferinţa ABSL 2015, aflată la a treia ediţie, şi Premiile ABSL de anul acesta vin în sprijinul interacţiunii şi colaborării la nivel de industrie, prin facilitarea schimbului de cunoştinţe, experienţă şi bune practici între companiile din acest sector, sub tema „Romania: The Shining Star of Business Services. Delivering High End Solutions Across the Globe.” (Ro: ”România: Noua Stea a Domeniului Serviciilor pentru Afaceri. Livrând Soluţii de Calitate în jurul Globului”).

Sectorul de servicii pentru afaceri este un angajator important în România, care a înregistrat o creştere accelerată în ultimii 10 ani, însumând în anul 2014 peste 60.000 de profesionişti, respectiv 1,9% din populaţia activă a ţării şi 1,4% din produsul intern brut. De asemenea, sectorul serviciilor de afaceri a contribuit anul trecut la bugetul de stat cu taxe în valoare de aproximativ 500 de milioane de Euro, iar analiştii estimează o creştere substanţială în următorii 5 ani, de la 150.000 de angajaţi, la 300.000 de angajaţi. 

Din  ABSL  România  fac  parte  organizaţii  importante  de  profil  regionale  şi  internaţionale: Accenture Services, Allianz Worldwide Partners, APT Resources & Services, Automobile Dacia, Allianz - AWP Romania SA Global Competence Centre, Capgemini, CBRE RealEstate Consultancy, Connections Consult, DB Schenker, Deloitte Audit, EUCOM Business Language, Genpact România, Global Remote Services, Hewlett  Packard  Global  Business  Center,  Luxoft Professional România, Microsoft România, Office Depot Service Center,  Optima  Solutions  Services,  PricewaterhouseCoopers Servicii, Process Solutions România, Renault Business Services, Société Generale European Business Services, Stefanini România, TELUS International Europe, UCMS Group România, Unicredit Business Integrated Solutions, Valoris Center, Vauban, Vodafone Shared Services România, Wipro Technologies, WNS Global Services, iar partenerii strategici ai asociaţiei sunt ACCA, Colliers International, Corporate Office Solutions (COS), Fine Law, Hays Talent Solutions, I-Future, KPMG, McCann PR, Mikomax şi Skanska.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici