- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Presa braziliană: Carrefour şi Auchan pun la cale fuziunea
- Dacă s-ar face ”unirea”, Carrefour şi Auchan s-ar crea un jucător gigantic, cu peste 450 de magazine.
- În România, Carrefour este jucătorul numărul trei, după Lidl şi Kaufland.
- În schimb, Auchan este pe locul şapte în piaţă, cu afaceri de 5,5 mld. lei (1,1 mld. euro).
Presa braziliană: Carrefour şi Auchan pun la cale fuziunea
O asemenea mutare însă ar trebui să treacă de organismele de reglementare şi concurenţă atât din Franţa, cât şi din alte pieţe unde ambii jucători sunt activi.
Spre exemplu, atât Carrefour, cât şi Auchan sunt prezenţi în România, astfel că o asociere între cei doi ar duce la un jucător cu afaceri de 3,7 mld. euro şi cu peste 450 de magazine sub mai multe formate.
Cele două reţele ar ajunge astfel să controleze aproape un sfert din comerţul modern local, conform rezultatelor de anul trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Un soldat rănit din Coreea de Nord a fost capturat de forțele ucrainene, afirmă Coreea de Sud
-
Prognoza pentru următoarele 4 săptămâni: temperaturi de „gerul Bobotezei” la început de an
-
Au apărut imagini care par să arate noi modele de avioane militare chineze
-
451 de persoane au traversat ilegal Canalul Mânecii în prima zi de Crăciun
Din tot ce înseamnă comerţ cu dominantă alimentară - modern sau tradiţional - o asemenea companie ar mânca 17-18%.
Informaţia privind o potenţială fuziune vine la câteva luni după ce Carrefour a anunţat că analizează potenţiale alianţe, dar şi tranzacţii de vânzare sau cumpărare de active pe pieţele străine pe care activează.
În România, Carrefour este jucătorul numărul trei, după ce Lidl a devenit anul trecut liderul pieţei, iar compania-soră Kaufland e numărul doi. Cele două reţele germane sunt deţinute de acelaşi grup Schwarz, dar sunt operate complet separat. Primii trei jucători sunt foarte apropiaţi ca business în România.
Auchan este pe locul şapte în piaţă, cu afaceri de 5,5 mld. lei (1,1 mld. euro), stabile în ultimii ani. Auchan a deschis de la începutul acestui an 35 de magazine de proximitate, toate amplasate în cadrul benzinăriilor Petrom din ţară, acesta fiind un proiect care a debutat în 2017. În total, în România, compania are 33 de hipermarketuri, o reţea de 72 de magazine de proximitate - dintre care 63 în staţiile Petrom - şi cinci supermarketuri, plus operaţiuni online proprii.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:55
Au apărut imagini care par să arate noi modele de avioane militare chineze
-
astăzi, 07:45
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1038. Lavrov: Administraţia Trump ar trebui să facă primul pas pentru „restabilirea dialogului” / Reuters: Rusia utilizează Bitcoin pentru plăţile internaţionale