- Home
- Economic
- TIMIŞOARA, (23.12.2013, 22:45)
- Liliana Iedu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primul tronson al Autostrăzii Lugoj - Deva, în lungime de 27 kilometri, a fost deschis circulaţiei
Primul tronson al Autostrăzii Lugoj - Deva, în lungime de 27 de kilometri, a fost deschis circulaţiei luni seara, lucrările fiind finalizate cu nouă luni mai târziu decât termenul stabilit.
Urmărește
8817 afișări
Primul tronson al Autostrăzii Lugoj - Deva , în lungime de 27 kilometri, a fost deschis circulaţiei (Imagine: Adi Piclisan/Mediafax Foto)
Potrivit reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, primul lot al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deschis circulaţiei luni seara, în jurul orei 21.00, fiind daţi la o parte parapeţii care opreau accesul autoturismelor pe acest tronson.
Potrivit fişei tehnice, acest tronson de autostradă, în lungime de 27,620 de kilometri, ar fi trebuit să fie finalizat în 10 aprilie, însă lucrările au durat până în luna decembrie.
Accesul pe autostradă se face direct de pe DJ 609 A, în dreptul localităţilor Şanoviţa şi Chizătău, judeţul Timiş. După primii zece kilometri este amplasat primul nod rutier, în dreptul localităţii Balinţ, care face legătura cu centura ocolitoare a municipiului Lugoj. Ieşirea de pe autostradă se face pe DN 68 A, care leagă oraşul Făget din judeţul Timiş şi municipiul Deva din judeţul Hunedoara.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
În proiect nu era prevăzut un nod rutier la Şanoviţa deoarece acest tronson de autostradă urma să fie unit cu lotul al doilea al Autostrăzii Timişoara - Lugoj.
Primul lot al Autostrăzii Lugoj - Deva a fost construit de consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni, valoarea investiţiei fiind de 681.040.913,98 lei, la care se adaugă TVA.
Garanţia pentru acest lot de autostradă este de patru ani.
Acest prim lot al Autostrăzii Lugoj - Deva are câte două benzi de circulaţie pe sens, zece poduri şi 18 pasaje. Lucrările nu sunt însă finalizate în totalitate, nefiind montaţi parapeţi şi amenajate spaţii pentru servicii. Aestea urmează să fie finalizate până în anul 2015.
Luni, premierul Victor Ponta a declarat că subtraversările pentru urşi care vor fi construite pe tronsonul de autostradă Lugoj-Deva vor costa Guvernul între 30 şi 32 de milioane de euro.
Autostrada Lugoj-Deva face parte din Coridorul IV paneuropean iar lucrările sunt finanţate din Fondul de Coeziune (85%) şi din bugetul de stat (15%).
Contractul pentru construcţia lotului doi al Autostrăzii Lugoj - Deva a fost atribuit în 18 octombrie asocierii italiene Salini - Secol. Proiectul a fost estimat la 1,081 miliarde lei, dar lucrările au fost adjudecate pentru 562,7 milioane lei. Pentru lotul al treilea, contractul a fost adjudecat în 21 octombrie de consorţiul Teloxim Con (controlată de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa (Spania) - Aldesa Construcciones (Spania) - Arcadis Eurometudes (Olanda) pentru 579,9 milioane lei, proiectul fiind evaluat iniţial la 1,008 miliarde lei, potrivit CNADNR.
Cele trei loturi însumează 71,9 kilometri.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe