- Home
- Economic
- WASHINGTON, (03.08.2014, 17:03)
- Anca Dumitrescu
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
Urmărește
10201 afișări
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, relatează Bloomberg.
El a arătat că reevaluează portofoliul de branduri al companiei şi a început deja să restrângă operaţiunile grupului.
Până în prezent, cea mai notabilă decizie a fost vânzarea diviziei producătoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.
TITLURILE ZILEI
-
astăzi, 15:08
-
astăzi, 16:10
-
astăzi, 15:24
-
astăzi, 15:11
-
astăzi, 14:12
-
astăzi, 15:58
-
astăzi, 16:35
• MAE: România nu recunoaşte anexarea ilegală de către Federaţia Rusă a teritoriilor ucrainene
-
astăzi, 16:12
-
astăzi, 13:39
• MAE a lansat programul anual de burse pentru cetăţenii din statele non-UE pentru 2025-2026
-
astăzi, 16:19
• COMENTARIU Lelia Munteanu: 7 octombrie 2023. Barbaria privită în ochi de o bonă filipineză
-
astăzi, 13:03
• Klaus Iohannis: Suntem alături de poporul american în aceste momente dificile
-
astăzi, 15:05
-
astăzi, 16:40
-
astăzi, 10:53
• Salwan Momika, refugiatul irakian care a ars Coranul a fost împuşcat mortal în Suedia
-
astăzi, 10:20
• Mai mulţi sportivi s-ar fi aflat printre pasagerii avionului prăbuşit la Washington
Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a spus Lafley la o conferinţă cu analiştii.
El a refuzat ulterior, într-un interviu, să identifice brandurile la care se va renunţa.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a spus şeful P&G.
Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.
Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Ninge 7 zile fără oprire în București. Pe ce dată vin ninsorile, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Fericirea bate la ușă pentru aceste ZODII, de la 1 februarie 2025. Li se deschide calea spre succes
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe