- Home
- Economic
- (21.07.2024, 09:45)
- Iulian Moşneagu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Producătorii auto japonezi sunt "foarte speriaţi" de dezvoltarea rapidă a industriei vehiculelor electrice în China
Producătorii auto japonezi sunt "foarte speriaţi" de dezvoltarea rapidă a vehiculelor electrice chinezeşti şi riscă să rămână în urmă dacă nu pot inova mai rapid, a avertizat şeful joint-venture-ului Sony-Honda.
Urmărește
29646 afișări
Producătorii auto japonezi sunt "foarte speriaţi" de dezvoltarea rapidă a industriei vehiculelor electrice în China
Directorul Yasuhide Mizuno a declarat că întreprinderile japoneze trebuie să îşi schimbe cultura corporativă conservatoare şi a făcut apel la un progres în producţie pentru a ţine pasul cu rivalii chinezi, care în câţiva ani au reuşit să devină unii dintre cei mai mari exportatori de vehicule din lume.
"Concurenţii chinezi sunt foarte puternici şi sunt foarte speriat de viteza lor de implementare şi execuţie", a declarat Mizuno, directorul executiv al Sony Honda Mobility, la sediul companiei din Tokyo, într-un interviu pentru cotidianul Financial Times.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar: VOTEAZĂ AICI
-
Canada donează Ucrainei peste 80.000 de rachete mici, neînarmate, dar şi focoase
-
CNN – Statele Unite se tem de sabotajul rusesc asupra cablurilor submarine critice
-
Silviu Predoiu: Sunt furios pentru că se poate altfel. E mult prea mult dispreţ, mult prea multă incompetenţă, mult prea multă ticăloşie. Iohannis-Ciucă-Ciolacu, trioul responsabil/ MapN: Informaţiile despre luptele lui Ciucă în Nassiryia sunt secretizate
"Producătorii auto japonezi sunt un pic timoraţi sau sensibili înainte de a lansa o maşină. Trebuie să schimbăm acest tip de comportament, altfel China va fi prima şi noi vom fi mereu în urma lor", a adăugat Mizuno, care a condus operaţiunile Honda din China până în 2020.
Mizuno a declarat că producătorii chinezi se mişcă mult mai repede decât anticipase. Stimulat de subvenţiile guvernamentale mari şi de recrutarea inginerilor japonezi, europeni şi americani de top, timpul de dezvoltare a vehiculelor electrice chinezeşti - de la concept la producţie - s-a redus la doar 18 luni, a estimat el, adăugând că este mai puţin de jumătate din timpul necesar pentru dezvoltarea unei maşini în Japonia.
În ciuda unui obiectiv ambiţios de a elimina treptat maşinile pe benzină până în 2040, Honda a rămas în urma rivalilor în cursa globală pentru electrificare. În martie, Honda a convenit să se asocieze cu Nissan pentru a dezvolta vehicule electrice, cu scopul de a supravieţui concurenţei cu modelele din China.
Joint-venture-ul dintre Honda şi Sony a fost înfiinţat în 2022 pentru a combina puterea de producţie auto a Honda cu expertiza în software a Sony. Compania intenţionează să înceapă livrarea primului vehicul electric în America de Nord până în 2026.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: O pizza creată de ChatGPT a devenit virală la un restaurant din Dubai. Ce toppinguri surprinzătoare conține
Citește pe www.zf.ro: Cartierul din Bucureşti care începe să fie evitat de clienţi şi zona unde preţurile explodează mai repede ca oricând
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ioan Vâţ, ALPLA: „În 2025, vrem să majorăm capacitatea de producţie din fabrica de PET reciclat pe care o avem la Târgu-Mureş“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Harris sau Trump? „Nostradamus” al predicțiilor electorale, Allan Lichtman, dezvăluie cine va câștiga alegerile din 2024
Criză fără precedent în Germania: Piaţa forţei de muncă a ţării suferă de o „moarte prin o mie de tăieturi”. În industrie nu se mai găsesc joburi bine plătite, giganţii auto precum VW, BMW şi Mercedes dau afară pe capete, iar Volkswagen vorbeşte despre primele închideri de fabrici în Germania din istoria de 87 de ani a companiei
Cine este femeia care tocmai a devenit cea mai bogată din lume, cu avere de aproape 90 de miliarde de dolari. De ce a surclasat-o pe cea care deţinea anterior această poziţie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Avem detaliile fabuloase din dosarul secretizat în care Florinel Coman a primit 11 luni de închisoare! Cum a luat permisul fals din Ucraina și câți bani a dat
PROSPORT.RO
BANC | Bulă și Bubulina se cunosc pe plajă. Se privesc, se îndrăgostesc și se căsătoresc repede…
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe