Profitul Daimler aproape s-a dublat în primul trimestru, la 1,96 miliarde euro

Profitul net al grupului german Daimler aproape s-a dublat în primul trimestru, la 1,96 miliarde de euro, depăşind estimările analiştilor, de 1,61 miliarde de euro, datorită lansărilor de noi modele şi vânzărilor mari ale diviziei Mercedes-Benz, relatează MarketWatch.

Urmărește
105 afișări
Imaginea articolului Profitul Daimler aproape s-a dublat în primul trimestru, la  1,96 miliarde euro

Profitul Daimler aproape s-a dublat în primul trimestru, la 1,96 miliarde euro

Veniturile grupului au crescut cu 16%, la 34,2 miliarde de euro, susţinute şi de cursul valutar favorabil.

Daimler a comercializat în primele trei luni ale anului 641.600 de automobile şi vehicule comerciale, cu 13% mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea veniturilor şi profitului Daimler demonstrează încă o dată eficienţa strategiei directorului general Dieter Zetsche de introducere a unor noi modele cu design atractiv, notează MarketWatch.

Lansarea unei noi versiuni a sedan-ului clasa C a contribuit la creşterea profitului EBIT (înainte de dobânzi şi taxe) al Mercedes-Benz cu 56%, la 1,84 miliarde de euro.

"Suntem pe cale să ne îndeplinim estimările. Grupul continuă să se aştepte la o creştere semnificativă a veniturilor şi profiturilor, în baza creşterii vânzărilor de vehicule în 2015”, a declarat directorul Financiar Bodo Uebber.

Grupul Daimler intenţionează să investească 25 de miliarde de euro în dezvoltarea de modele şi construcţia de fabrici, până la sfârşitul lui 2016.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici