- Home
- Economic
- SHANGHAI, (30.07.2010, 08:39)
- Corespondenţă De La Trimisul Mediafax În China , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Propunerile de brand includeau o frunză de stejar, o căsuţă sau doar înscrisul "România"
Consiliul de Brand, care include reprezentanţi ai asociaţiilor din turism şi ministerului de resort, au votat actuala identitate a brandului turistic al României, dintre mai multe variante prezentate de THR, unele dintre ele neavând nicio imagine, iar altele conţinând o frunză de stejar sau o căsuţă.
Urmărește
339 afișări
Propunerile de brand includeau o frunză de stejar, o căsuţă sau doar înscrisul "România"
"La ultimul consiliu de brand, cei de la THR ne-au prezentat mai multe variante de identităţi vizuale ale brandului, cu diferite imagini şi diferite sloganuri, iar noi am votat-o pe cea actuală, care ni s-a părut cea mai potrivită. Există, de exemplu, o variantă doar cu «România» şi fără nicio imagine, alta care avea ca imagine o căşută şi alta cu o frunză de stejar", a declarat pentru MEDIAFAX Lucia Morariu. Morariu, fost secretar de stat în turism şi proprietarul agenţiei Eximtur, a făcut parte din consiliul de brand şi a însoţit delegaţia României la Shanghai, la lansarea brandului turistic.
Potrivit Luciei Morariu, au fost prezentate mai multe variante de culori şi mai multe fonturi ale identităţii vizuale.
Sloganul "explore the carpathian garden" a fost votat de consiliul de brand din peste zece variante propuse de THR, printre care "to be explored", "only for travellers" sau "old country, new emotions".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia înarmează trupele nord-coreene cu arme de infanterie la frontiera cu Ucraina
-
Deputat PSD: Propunem zero impozit pe venit pentru tinerii sub 26 de ani
-
Alegeri SUA 2024. Ce plan au democraţii dacă Donald Trump îşi va declara prematur victoria
-
Noi percheziţii în R. Moldova: Gruparea „ŞOR” oferă oamenilor bani pentru a-l vota pe Stoianoglo
"Imediat dupa ce licitaţia de creare a brandului a fost câştigată de către THR-TNS, ministerul a constituit Consiliul de Brand, format din reprezentanţi ai celor mai importante asociaţii din turism, diverşi oameni de afaceri, printre care George Copos sau Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, plus reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării şi ai Ministerului Afacerilor Externe. Consiliul de Brand a avut trei întâlniri, unde a fost prezentat stadiul creării brandului", a adăugat Morariu.
Ea a precizat că cei mai importanţi operatori români de turism urmează să posteze atât pe site-uri, cât şi în cataloage şi în materialele de promovare identitatea vizuală a brandului.
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", a fost lansat joi la Shanghai.
Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Citește pe alephnews.ro: Statele Unite își întăresc prezența militară în Orientul Mijlociu. Pentagonul anunță că mai multe bombardiere și nave de război americane sunt pe drum
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe