Prima farmacie redeschisă sub noul concept este DONA Liviu Rebreanu, cu program non-stop, investiţia ridicându-se la 50.000 de euro.
„Până la sfârşitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucureşti şi din ţară. (…) Dincolo de obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmăresc susţinerea planurilor ambiţioase de dezvoltare, respectiv atingerea unui număr de 300 de farmacii până la finalul anului 2016″, se arată într-un comunicat al companiei.
Potrivit sursei citate, farmaciile DONA se situează în top trei cele mai mari reţele de farmacii din România, alături de Catena şi Sensiblu.
„După o perioadă în care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce înseamnă servicii – pregătirea continuă a farmaciştilor, actualizarea preţurilor în vederea creşterii accesibilităţii, extinderea reţelei şi oferirea unui portofoliu cât mai complet de produse şi servicii de sănătate, a venit momentul să împrospătăm şi imaginea brandului”, a declarat Ovidiu Wencz, directorul general al DONA.
Reţeaua, administrată de compania S.I.E.P.C.O.F.A.R, are peste 1.500 de angajaţi şi deserveşte lunar mai mult de 1 milion de pacienţi din toată ţara. În 2012, compania a raportat o cifră de afaceri în scădere cu 4,6%, la 720 milioane lei (161,7 milioane euro), şi a trecut pe pierdere, de circa 2,2 milioane lei.
S.I.E.P.C.O.F.A.R este controlată de omul de afaceri Eugen Banciu.