Prima pagină » Economic » Revolut le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ”desena” cardurile. Care sunt condiţiile

Revolut le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ”desena” cardurile. Care sunt condiţiile

Revolut le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ”desena” cardurile. Care sunt condiţiile
Mihaela Ionita
03 nov. 2021, 15:49, Economic

Revolut lansează, miercuri, pentru clienţii din România opţiunea Card personalizat, care devine disponibilă, totodată, şi pentru utilizatorii din spaţiul european comunitar, Marea Britanie şi Elveţia.

Noua opţiune le permite clienţilor Revolut să îşi creeze un design personalizat care va fi imprimat monocrom pe cardul ales. 

Revolut le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ”desena” cardurile. Personalizarea se poate face cu imagini, texte, emoji sau schiţe de mână.

Prin acest nou serviciu, Revolut implică utilizatorii în procesul de design şi, pe lângă controlul asupra propriilor fonduri financiare, le oferă acestora ocazia de a decide şi cum arată instrumentul care le permite să îşi gestioneze eficient cheltuielile, economiile şi investiţiile.

Cum se procedează

Utilizatorul nu doar încarcă o imagine existentă, ci are posibilitatea de a-şi schiţa propriul design direct în aplicaţie. Design-ul personalizat este transpus în varianta monocromă şi, ulterior, se imprimă fie prin gravarea cu laser, în cazul cardurilor deţinute de clienţii care au optat pentru un plan Revolut Metal, fie se printează, pe cardurile clienţilor care au ales serviciile Plus şi Premium.

Clienţii care vor să aibă un card personalizat vor accesa funcţionalitatea din aplicaţia Revolut, unde îşi vor desena propria creaţie sau vor opta pentru o imagine dintr-o librărie. Funcţionalitatea permite adăugarea sau eliminarea de detalii grafice sau texte, iar, la final, utilizatorii vor verifica dacă imaginea propusă corespunde termenilor Revolut cu privire la personalizarea cardurilor. 

Cardurile personalizate sunt disponibile pentru clienţii Revolut care optează pentru unul dintre planurile Plus, Premium sau Metal. Tipul de personalizare diferă în funcţie de planul ales.

De asemenea, clienţii existenţi pot opta să treacă la un plan superior, cum ar fi Premium, pentru o gamă mai mare de culori şi imagini şi un card elegant, cu design minimalist, în nuanţele Gri Spaţial, Argint sau Roz Auriu.

În prezent, aproape 16 milioane de clienţi din lume, din care peste 1,4 milioane din România, folosesc serviciile inovatoare Revolut pentru a realiza peste 150 de milioane de tranzacţii pe lună.