- Home
- Economic
- (18.06.2014, 16:45)
- Liliana Micu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Şcoala IAA vă invită în luna Iulie la două Ateliere - “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de Elită”
În luna iulie, Şcoala IAA organizează două ateliere pentru toţi cei interesaţi de dezvoltare profesională: “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de elită”.
Urmărește
76 afișări
Şcoala IAA vă invită în luna Iulie la două Ateliere - “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de Elită”
Pe 10 iulie 2014, are loc atelierul „Marketing for non-marketing” cu Ştefan Teodorescu, Group Brand Manager, URSUS Breweries.
Eşti antreprenor, om de vânzări sau trade, finanţe sau procurement, student sau la început de carieră în marketing sau comunicare şi vrei să înţelegi cum se construieşte şi se comunică o marcă şi de ce să investeşti în marketing şi comunicare? Te aşteptăm la un workshop de o zi, extrem de aplicat în care marketingul şi comunicarea sunt explicate pe înţelesul tuturor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
Pe parcursul acestui workshop participanţii vor invata:
- ce este marketingul şi brandul/marca,
- cum se defineşte strategia de marketing
- de ce este important să definim un public ţintă
- ce este un insight de consumator, de ce este important
- ce este poziţionarea mărcii
- cum definim pozitionarea
- cum definim obiectivele de marketing
- cum definim obiectivele de comunicare
- ce este o comunicare eficientă
- cerinţele unei campanii de comunicare
Taxa de participare la atelierul „Marketing for non-marketing” este de 150 Euro + TVA pentru non-membri si 120 Euro + TVA pentru membrii IAA. Înscrierile se fac până pe 7 iulie. Pentru inscriere, este necesar sa completati sis a trimiteti formularul de aici… (link), la una dintre adresele de email laura.tampa@iaa.ro sau ruxandra.radu@iaa.ro.
În urma succesului primei ediţii, pe 24, 25 şi 26 iulie, Şcoala IAA pregăteşte cea de-a doua ediţie a atelierului „Negocierea de Elită”, susţinut de Eugeniu Mihai, formator certificat şi autorul „The Elite Negotiator: The ultimate guide to negotiating like a PRO".
Acesta se adresează celor care doresc să-şi dezvolte abilităţile de negociere, profesioniştilor din marketing şi comunicare, responsabililor de achiziţii, persoanelor middle şi top management care negociază contracte şi tuturor celor care sunt interesaţi să devină negociatori de elită în viaţa profesională şi cea personală.
În cele trei zile de training din cadrul Atelierelor Şcolii IAA, participanţii vor afla cum să folosească tehnicile de negociere în avantajul lor. Vor învăţa să anticipeze mutările partenerului de negociere şi, nu în ultimul rând, să deprindă tehnica contraatacului atunci când se simt ameninţaţi. Pentru mai multe informatii despre atelier accesati link-ul http://iaa.ro/Articole/Evenimente/Dezvolta-ţi-abilitaţile-de-negociere-participand-la-trainingul-negocierea-de-elita/6742.html
Pentru mai multe detalii despre curricula, trainer si costuri, cei interesaţi pot să o contacteze pe Laura Tampa, Director Executiv, Şcoala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA Romania – ruxandra.radu@iaa.ro.
Urmăreşte-ne pe facebook: IAA School România - https://www.facebook.com/pages/IAA-School-Romania/130458407911
“Atelierele Şcolii IAA” îşi propun să aducă în faţa industriei traininguri, seminarii şi workshopuri punctuale, în cadrul cărora se vor prezenta concepte si perspective noi, precum si instrumente de lucru necesare in domeniul marcomm.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe