Seviciul coradrive.ro a avut vânzări de peste 450.000 euro în primul an de la lansare

Serviciul coradrive, găzduit de magazinul cora Lujerului din Capitală, a înregistrat vânzări de peste 2 milioane lei (453.000 euro) în primul an de activitate, retailerul având în plan extinderea în principal în Bucureşti, dar analizează şi alte oraşe în care este prezent, precum Constanţa şi Bacău.

Urmărește
155 afișări
Imaginea articolului Seviciul coradrive.ro a avut vânzări de peste 450.000 euro în primul an de la lansare

Seviciul coradrive.ro a avut vânzări de peste 450.000 euro în primul an de la lansare (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Astfel, coradrive.ro, lansat în decembrie 2013, a avut în primul an de activitate o medie de 25 de comenzi pe zi şi o valoare a coşului mediu între 200 şi 250 lei. Potrivit reprezentanţilor retailerului, cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 2.000 lei.

"Prioritatea este Bucureştiul, iar anul viitor deschiderile vor fi doar aici, în Pantelimon şi Sun Plaza. În provincie analizăm Constanţa şi Bacău", a declarat Claudia Mirică, directorul cora Lujerului, cel mai mare magazin al retailerului din punct de vedere al vânzărilor.

Investiţia în deschiderea unui drive este de 150.000 - 170.000 euro.

În ceea ce priveşte hipermarketul cora Lujerului, Mirică spune că vânzările au mers bine, având în vedere concurenţa din zonă. Hipermarketul are ca principali concurenţi în zonă, Carrefour Orhideea, Auchan din Afi Cotroceni, Lidl şi Mega Image (Plaza Romania).

"Nu am avut creştere, dar nici scădere. Vânzările au fost bune având în vedere concurenţa din zonă. A crescut debitul de clienţi, dar aceştia au cumpărat mai puţin", a arătat Mirică.

Miercuri, coradrive.ro a lansat opţiunea de comandă on-line cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT România. Serviciul va fi disponibil în Bucureşti, dar şi localităţi învecinate, pentru o gamă de 14.000 de produse, iar plata va putea fi făcută on-line sau cash. Comanda minimă este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei.

Până în prezent, prin intermediul coradrive.ro, clienţii care cumpărau produsele online, le ridicau ulterior din magazin.

Retailerul deţine o reţea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât şi în spaţii închiriate, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanţa şi Bacău.

Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice, Romania Hypermarche, firma care deţine hipermarketurile Cora, a încheiat anul trecut cu afaceri în creştere cu 12% comparativ cu 2012, la 1,63 miliarde lei (370 milioane euro), şi a trecut pe pierderi, de 14,5 milioane lei (3,2 milioane euro), faţă de un profit de 24,5 milioane lei (5,5 milioane euro) în 2012.

TNT este unul dintre marii integratori în domeniul serviciilor de curierat express şi logistică la nivel global.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici