Standurile salonului auto de la Beijing sunt invadate de SUV-uri, cea mai nouă modă în China

Standurile salonului auto de la Beijing au fost invadate de SUV-uri, cumpărătorii chinezi fiind cuprinşi de moda maşinilor de teren, deja foarte populare în Statele Unite şi Europa, în detrimentul tradiţionalelor berline.

Urmărește
239 afișări
Imaginea articolului Standurile salonului auto de la Beijing sunt invadate de SUV-uri, cea mai nouă modă în China

Standurile salonului auto de la Beijing sunt invadate de SUV-uri, cea mai nouă modă în China

Lista mărcilor care expun SUV-uri la ediţia din acest an a salonului de la Beijing include Audi, Mercedes, Ford, Citroën, Peugeot, Geely, Volvo şi Lexus.

Anul trecut, segmentul SUV-urilor a înregistrat în China o creştere de aproape 50%, la 2,99 de milioane de vehicule vândute, dintr-un total de 22 de milioane de vehicule comercializate, avansul fiind cu mult peste cel al pieţei.

"Este elementul cel mai surprinzător în evoluţia pieţei chineze", consideră James Wu, analist la compania de consultanţă EY.

TITLURILE ZILEI

Între câştigătorii acestei noi mode se află grupul american Ford, intrat pe piaţa chineză mai târziu decât General Motors.

Vânzările modelului Kuga al Ford, produs în China, au crescut puternic, ca şi cele ale companiei suedeze Volvo, divizie a grupului chinez Geely. Un alt model foarte apreciat în China este Q5, al companiei germane Audi.

Între noii intraţi pe piaţa din China se află modelul de dimensiuni mai mici Peugeot 2008 al PSA Peugeot Citroen, cu o versiune uşor diferită de cea destinată Europei, dar şi automobilul mai luxos DS6 WR.

Mercedes-Benz speră la rândul său să atragă cumpărători de la BMW cu o versiune coupe a SUV-ului ML.

BMW are deja succes pew piaţa chineză cu modelul X6.

Directorul general al Volvo, Haakan Samuelsson, a explicat succesul SUV-urilor în China prin interesul cumpărătorilor pentru poziţia înaltă a maşinii şi impresia de siguranţă în circulaţie pe care o conferă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici