- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Surpriză: Tesla s-a dovedit a fi cea mai puţin fiabilă marcă dintre maşinile marilor producători auto
- Tesla a obţinut cel mai slab punctaj dintre toţi marii producători în cadrul unui studiu realizat de JD Power privind gradul de satisfacţie al clienţilor, scrie WSJ.
- Tesla, care apare pentru prima oară în acest studiu, ar avea aproximativ 250 de probleme la suta de maşini, comparativ cu media industriei auto de numai 166.
Tesla a obţinut cel mai slab punctaj dintre toţi marii producători în cadrul unui studiu realizat de JD Power privind gradul de satisfacţie al clienţilor, scrie WSJ.
Tesla, care apare pentru prima oară în acest studiu, ar avea aproximativ 250 de probleme la suta de maşini, comparativ cu media industriei auto de numai 166. Al doilea cel mai slab brand este Land Rover, deţinut de Tata Motors, cu 228 de probleme/ 100 de maşini.
JD Power le-a cerut posesorilor de automobile să răspundă unor întrebări legate de experienţa lor după primele 90 de zile de la achiziţia unei maşini noi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Anterior, Tesla a ignorat nemulţumirile clienţilor legate de calitate. Printre problemele ridicate de posesorii de Tesla se numără şi zgomote ciudate care vin de la caroserie, insonorizarea proastă a maşinilor şi calitatea slabă a vopselei. Totuşi, Tesla a devansat competitorii când vine vorba de calitatea touchscreen-ului integrat în maşini.
Întrebările legate de calitatea maşinilor Tesla vin fix când Musk se pregăteşte să crească exponenţial livrările la milioane de maşini pe an, faţă de numai 368.000, cât a livrat anul trecut.
Preţul acţiunilor producătorului de maşini electrice Tesla a atins pentru prima dată la începutul lunii valoarea de 1.000 de dolari, întrecând Toyota în capitalizarea de piaţă şi devenind cel mai valoros constructor de automobile din lume. Ulterior, acţiunile Tesla au scăzut, în ultima şedinţă tranzacţionându-se la 959,74 dolari.
Compania tocmai a început livrările pentru al cincilea său model, SUV-ul Model Y, care este de aşteptat să devină la fel de popular sau chiar mai popular decât sedanul Model 3.
Preţul accţiunilor Tesla a trecut de 900 de dolari în februarie, datorită vânzărilor record în 2019 şi optimismului legat de rezultatele noii sale fabrici de vehicule în China. Însă preţul a scăzut în martie, pe fondul general de reducere a pieţei bursiere la răspândirea coronavirusului în Statele Unite.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO