- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.08.2014, 16:05)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ
Românii au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ în ceea ce priveşte hainele, piaţa neagră pierzând încet, încet teren în faţa brandurilor cunoscute, spune Cosmin Ulmean, directorul general al reţelei Takko, care va deschide patru magazine noi până la sfârşitul anului.
Urmărește
692 afișări
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)
"Se poate remarca o schimbare uşoară în bine când vine vorba de comportamentul românilor. Se vede că au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ. Piaţa neagră încet, încet pierde teren, hainele contrafăcute nu îi mai atrag pe clienţi, aceştia orientându-se spre brandurile cunoscute", a declarat Ulmean pentru MEDIAFAX.
El precizează însă că piaţa românească rămâne în continuare sensibilă în privinţa costurilor. Potrivit unor declaraţii anterioare, suma medie pe care o alocă românii pentru acest segment este de doar 300 lei anual.
TITLURILE ZILEI
-
• Elon Musk pune CCR la zid: „Cum poate un judecător să anuleze alegerile și să nu fie dictator?”
-
astăzi, 19:26
-
astăzi, 17:56
• Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
-
astăzi, 15:03
• Parchetul de pe lângă ÎCCJ s-a sesizat din oficiu în urma scandalului din Parlament
-
astăzi, 11:36
-
astăzi, 19:05
• Franţa conectează un nou reactor nuclear la sistemul energetic al ţării după 25 de ani
-
astăzi, 14:07
-
astăzi, 13:25
-
-
astăzi, 13:57
• MAE anunţă că nu există români pe lista victimelor atacului de la Magdeburg
-
astăzi, 08:58
-
astăzi, 08:35
• Există o rază de speranţă şi pentru 2025. Cum arată prognoza econmică pentru anul care vine
-
astăzi, 09:51
-
ieri, 20:55
• Importurile Uniunii Europene de gaz natural lichefiat (GNL) din Rusia ajung la un nivel record
-
astăzi, 07:44
-
astăzi, 07:42
"Ţinând cont în permanenţă de nevoile clientului şi schimbările constante în comportamentul de cumpărare, avem grijă să updatăm imaginea de brand în mod constant. În viitor, poziţionarea de brand va fi construită şi mai puternic în jurul femeilor", a arătat Ulmean.
În ceea ce priveşte planurile de extindere, reţeaua Takko, care cuprinde în prezent 60 de magazine, va inaugura patru unităţi noi până la sfârşitul anului, mizând pe oraşele mici şi mijlocii.
"Sunt în continuare numeroase oportunităţi de dezvoltare în oraşele mici şi mijlocii, iar până la finalul anului vor fi deschise încă patru magazine Takko. (...) În acest an s-au efectuat şi trei relocări, este vorba de magazinele din Suceava, Buzău şi Vaslui, şi doar o închidere, în Constanţa", a arătat Ulmean.
De la începutul anului, Takko a bifat deschideri în Sfântu Gheorghe şi Petroşani, iar următoarea inaugurare este planificată pentru 4 septembrie în Bucureşti, în centrul comercial Vulcan Strip Mall.
Referitor la deschiderea de magazine în zonele centrale ale oraşelor, Ulmean a precizat că aceasta a fost adăugată în planul strategic de extindere al companiei.
"Magazinele Takko sunt în general localizate la periferia oraşului, în malluri sau centre comerciale. Pentru că vrem să fim acolo unde sunt clienţii noştri, centrele comerciale urbane, în locaţiile centrale din zonele urbane, au fost adăugate în planul strategic de extindere. Locaţiile spre care tindem au în jur de 400-550 metri pătraţi", a menţionat şeful Takko Fashion România.
Potrivit unor declaraţii anterioare, planul retailerului german pentru piaţa românească este să ajungă la o reţea a 100 de magazine.
Brandul Takko este prezent pe piaţa din România din 2007, când a deschis primul magazin la Arad. În acest moment, Takko are magazine în Bucureşti, Sighetu Marmaţiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Târgu Mureş, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Mediaş, Timişoara, Deva, Reşita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Făgăraş, Braşov, Ploieşti, Câmpina, Giurgiu, Slobozia, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tecuci, Bacău, Vaslui, Piatra Neamţ, Roman, Iaşi, Suceava, Botoşani, Alexandria, Caransebeş, Medgidia, Sfântu Gheorghe şi Petroşani.
Cosmin Ulmean spune că în momentul de faţă Takko nu are în plan deschiderea unui magazin online.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, Takko Fashion România a raportat pentru 2013 o cifră de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), în creştere cu 7,5% comparativ cu anul anterior, şi pierderi de 6 milioane lei (1,3 milioane euro), cu 38% mai mici faţă de 2012.
Citește pe alephnews.ro: Un incendiu puternic a izbucnit în Sectorul 1 din București. Oamenii au primit mesaje RO-Alert din cauza degajărilor mari de fum
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Vă mai amintiți de Ligia Hoka de la Frumusețe pe muchie de cuțit? I se spunea că seamănă cu Sharon Stone, după transformare, iar acum…
CANCAN.RO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe