TOPUL celor mai valoroase branduri din lume: APPLE a fost detronată de pe prima poziţie

Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate şi cercetare Millward Brown.

Urmărește
5136 afișări
Imaginea articolului TOPUL celor mai valoroase branduri din lume: APPLE a fost detronată de pe prima poziţie

TOPUL celor mai valoroase branduri din lume: APPLE a fost detronată de pe prima poziţie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.

În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.

Brandurile din sectorul tehnologic domină primele poziţii ale topului.

Google şi Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) şi Amazon (64,3 miliarde dolari).

TITLURILE ZILEI

Unele dintre marile companii din IT nu au reuşit, însă, să intre în top zece.

Astfel, brandul Facebook valorează 36 de miliarde de dolari şi se află pe locul 21, în urma unei creşteri de aproape 70% faţă de anul anterior. Creşterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo şi Siemens a fost mai limitată, de 21%, 44% şi 36%.

Printre brandurile intrate în top în această ediţie se numără Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, şi LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici