- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TUI: România are un buget de promovare externă auster
Bugetul de promovare turistică externă al României, care se ridică la circa 5 milioane de euro pentru anul 2010, este unul auster şi ar trebui majorat pentru a obţine rezultate satisfăcătoare, a declarat agenţiei MEDIAFAX Tim Grosse, directorul general al TUI România.
TUI: România are un buget de promovare externă auster (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Grosse apreciază ca numărul turiştilor germani care vin în România prin intermediul TUI ar putea creşte dacă şi statul român ar face investiţii mai mari de promovare pe piaţa germană.
"Cu un buget auster de cinci milioane de euro reuşeşti doar să mergi la câteva târguri. Doar pe piaţa germană, Bulgaria are un buget de promovare de peste 10 milioane de euro, iar cel al Austriei depăşeşte 20 de milioane de euro", a spus Grosse.
El a adăugat că bugetul restrâns pune în pericol şi promovarea brandului turistic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri prezidențiale 2024 și Referendum București. Peste 8 milioane de români au votat / Referendumul a fost validat
-
Alegeri prezidenţiale. Rezultate EXIT-POLL. Ciolacu câştigă primul tur, Lasconi, Simion, Georgescu şi Ciucă despărţiţi de câteva procente. Geoană rezultat slab
-
Referendum local în Capitală. Referedumul a trecut pragul şi poate fi considerat aproape validat. Pentru a trece fiecare întrebare are nevoie de 50% +1 din voturi
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Primele rezultate EXIT-POLL. Marcel Ciolacu pe primul loc, urmat de Elena Lasconi şi Călin Georgescu / 9,4 milioane de alegători au ieşit la vot
"Cu aceşti bani va fi imposibilă promovarea brandului turistic şi extinderea marketingului pe alte pieţe ţintă, cum ar fi cea scandinavă", a afirmat directorul TUI România.
El apreciază promovarea României pe piaţa scandinavă, una dintre cele mai importante pentru TUI, ca fiind "tristă către zero".
TUI, cel mai mare turoperator din lume, va reveni din luna mai a acestui an pe piaţa românească, destinaţie a fost inclusă în cataloagele tour-operatorului începând cu luna noiembrie 2009.
În 2006, grupul TUI a renunţat să mai aducă turişti în România şi a scos din cataloagele de promovare staţiunile turistice româneşti, nemulţumit de condiţiile de cazare, preţurile mari practicate de hotelieri, zgomotul şi lipsa curăţeniei din localităţile de pe Litoral.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO