- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (01.04.2014, 13:02)
- Ana Maria Petcana
Un nou concept de magazine în România: Carrefour va lansa Supeco, prezent doar în Spania
Grupul Carrefour pregăteşte lansarea pe piaţă românească a conceptului de magazine Supeco, situat între discounter şi cash&carry şi care mai există doar în Spania, retailerul începând procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Râmnicu Vâlcea şi Târgovişte.
Urmărește
4788 afișări
Un nou concept de magazine în România: Carrefour va lansa Supeco, prezent doar în Spania
"Supeco este un nou format de magazin care îşi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete şi de larg consum, având o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 1.500 şi 2.000 metri pătraţi", se arată în anunţul de angajare.
Conceptul a fost lansat anul trecut în Spania, Carrefour operând patru astfel de magazine, care comercializează produse atât en gros, cât şi cu amănuntul.
Carrefour România deţine o reţea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 16:30
• Protest în Capitală: Un bărbat asupra căruia a fost găsită o sumă mare bani, dus la poliţie
-
astăzi, 15:24
-
astăzi, 14:59
• Zelenski le cere aliaţilor să-şi onoreze promisiunile privind livrările de arme către Ucraina
-
astăzi, 14:42
-
astăzi, 13:47
• Iranul desfăşoară exerciţii militare în apropierea unităţilor nucleare
-
astăzi, 13:07
• Veşti bune pentru români: A crescut nivelul deducerii personale
-
astăzi, 12:13
• Alegeri prezidenţiale în Croaţia. Favorit este preşedintele în exerciţiu
-
astăzi, 11:27
• Simion: Nu ne eschivăm, este un protest al poporului român, noi doar oferim platforma legală
-
astăzi, 11:01
• Serbia, între sancţiunile SUA şi criza gazelor: lovitură dublă pentru Belgrad
-
astăzi, 10:36
-
astăzi, 10:20
• Explozie într-un restaurant din Cehia. Şase persoane au murit
-
astăzi, 10:11
-
astăzi, 09:57
• O mamă de 17 ani şi bebeluşul ei au dispărut. Poliţia din Deva cere ajutorul populaţiei
-
-
astăzi, 09:51
Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.
În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.
Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deţine peste 9.900 de magazine în 33 de ţări.
Citește pe alephnews.ro: Iranul desfăşoară exerciţii militare în apropierea unităţilor nucleare. „Puterea” reunește membri ai armatei şi ai Gărzilor Revoluţionare islamice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Documentele Reginei Elisabeta urmează să fie făcute publice în curând. Experții se tem de cenzurarea acestora
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Alertă „freezing rain” în București. Pe ce dată plouă cu gheață, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe