- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un nou lanţ de restaurante fast food gigant intră pe piaţa din România şi plănuieşte să deschidă în următorii ani nu mai puţin de 50 de restaurante
Lanţul american de fast food Wendy’s intră pe piaţa locală în sistem de franciză, potrivit unui anunţ făcut de companie şi preluat de presa internaţională.
Un nou lanţ de restaurante fast food gigant intră pe piaţa din România şi plănuieşte să deschidă în următorii ani nu mai puţin de 50 de restaurante
Wendy’s a anunţat că a semnat acorduri de franciză pe două pieţe - Irlanda şi România -, această mutare făcând parte dintr-un plan mai amplu de a “cuceri’ Europa, continent unde sunt planificate “sute de deschideri”, scrie Market Watch. În acest sens, grupul american caută parteneri francizaţi.
“Ne dezvoltăm în continuare pentru a ajunge un brand cu o prezenţă globală, iar Europa este una dintre priorităţile noastre. E o piaţă strategică, cu potenţial de creştere, unde Wendy’s vrea să se extindă”, a spus E. J. Wunch, preşedintele operaţiunilor internaţionale în cadrul Wendy’s, citat de Market Watch.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Iohannis, despre întâlnirea cu Zelenski la care România nu participă: Mi se pare un pic neobişnuit
-
Iohannis: Eu nici nu pot să plec. Dacă aş pleca, ar trebui să o fac prin demisie
-
Oficial! Dan Şucu este noul acţionar majoritar al clubului Genoa din serie A
Primele restaurante locale ar urma să fie deschise în 2025, în următorul deceniu fiind plănuite 50 de unităţi în România, scrie Nation’s Restaurant News. Wendy’s este un business fondat în 1969, care astăzi are peste 7.000 de restaurante în lume, arată aceeaşi sursă.
Pe piaţa din România, brandul se va lupta pe piaţa de fast-food cu alte nume străine în frunte cu McDonald’s, KFC sau Burger King, dar şi cu afaceri locale care vând produse precum shaorma ori sandvişuri. Brandurile străine sunt cele care domină sectorul atât ca număr de unităţi, cât şi ca cifră de afaceri. Toate aceste afaceri sunt operate în sistem de franciză, acelaşi model fiind aplicat şi de Wendy’s, brand cunoscut pentru burgerii săi.
Intrarea unui nou nume în acest domeniu în România vine într-o perioadă în care piaţa de fast-food creşte, atât local, cât şi internaţional. Motivele? Pe de-o parte oamenii sunt tot mai ocupaţi şi mănâncă tot mai des de la restaurant. Pe de alta, în contextul inflaţiei şi al scumpirilor, consumatorii se orientează de la restaurantele a la carte la cele de tip fast food şi de la acestea din urmă la patiserii şi covrigării.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO