- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.03.2016, 15:03)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un român cheltuieşte în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale
Românii cheltuie în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale, cu o medie de 106 lei în oraşe, în timp ce companiile alocă anual 3.400 lei pentru aceleaşi servicii, a declarat Cătălin Marinescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
Urmărește
182 afișări
Un român cheltuieşte în medie 87 de lei pe an pentru servicii poştale
Astfel, potrivit unor studii recente realizate de instituţie, atunci când aleg furnizorul de servicii poştale, clienţii persoane fizice se ghidează după tarifele practicate, viteza de livrare, siguranţa trimiterilor şi respectarea timpilor de livrare, în timp ce firmele acordă mai multă atenţie gradului de acoperire teritorială, siguranţei trimiterilor şi termenelor de livrare.
Aproape jumătate (45%) dintre expeditorii de scrisori persoane fizice ar fi dispuşi să plătească dublu dacă, la nivel naţional, scrisoarea ar ajunge în aceeaşi zi, iar o treime (37%) dintre aceştia ar fi dispuşi să plătească dublu dacă un colet expediat la nivel naţional ar ajunge a doua zi, potrivit unui comunicat.
TITLURILE ZILEI
-
• Adrian Sârbu: Avem o misiune. Să apărăm Democrația în România
-
astăzi, 21:57
-
astăzi, 21:42
• Crin Antonescu: Ceea ce am vrut a fost un calendat oficial, nu pe surse, datele alegerilor
-
astăzi, 21:28
• Burduja, despre rezervele de gaze naturale: România are suficiente stocuri pentru a trece iarna
-
astăzi, 21:05
• Nicu Ştefănuţă: Oricine va fi ales trebuie să înveţe relaţii internaţionale pe pâine
-
astăzi, 20:49
• Trump a fost validat în funcţia de preşedinte al SUA. Şedinţa a fost prezidată de Kamala Harris
-
astăzi, 18:09
-
astăzi, 18:53
-
astăzi, 17:22
• Trump se deschide unei abordări în două proiecte de lege pentru reconcilierea bugetară
-
astăzi, 16:42
• Macron se alătură politicienilor europeni care îl critică pe Elon Musk
-
astăzi, 13:33
• „S-a întrecut limita”: Premierul britanic răspunde atacurilor lui Musk privind bandele de grooming
-
astăzi, 15:38
• Macron avertizează: Programul nuclear al Iranului se apropie de punctul fără întoarcere
-
astăzi, 13:12
-
astăzi, 12:22
• Lasconi, la o lună de la anularea alegerilor: România nu este o moşie pe care ei sunt vătafi
-
astăzi, 11:51
-
astăzi, 11:21
• Un val de infecţii respiratorii în China. Spitalele sunt pline cu copii infectaţi
În acelaşi timp, majoritatea utilizatorilor persoane fizice ar vrea să găsească în oferta tuturor furnizorilor de servicii poştale sisteme de notificare privind data şi ora livrării sau stadiul livrării, verificarea coletului la livrare, precum şi asumarea răspunderii furnizorului pentru întârzierea livrării.
Totodată, 3 din 4 utilizatori persoane fizice consideră că este necesar ca furnizorii de servicii poştale să informeze destinatarii telefonic sau prin e-mail în legătură cu data şi ora livrării.
În schimb, firmele consideră că ar fi necesar ca furnizorii de servicii poştale să ofere livrarea trimiterilor poştale în aceeaşi zi, la nivel naţional (indiferent de localitate), servicii internaţionale de livrare bani şi trimiteri de corespondenţă internaţionale cu confirmare de primire, livrare de colete supradimensionate sau cu regim special (volum/greutate/fragile/animale).
Studiile arată că pentru clienţii cu dizabilităţi vizuale este necesară colectarea şi livrarea trimiterilor poştale de la/la domiciliu sau adresa indicată, precum şi existenţa unor puncte de colectare în fiecare sat, chiar dacă acolo nu există un oficiu poştal. În plus, aceştia consideră necesară dotarea oficiilor poştale cu rampă de acces şi covoraş tactil, ca element ajutător de orientare a persoanelor cu dizabilităţi vizuale în interiorul oficiilor poştale.
Studiile privind preferinţele de consum ale utilizatorilor de servicii poştale din România au fost realizate pentru ANCOM, la finalul anului 2015, pe eşantioane reprezentative la nivel naţional pentru persoane fizice şi juridice care au folosit servicii poştale în ultimele 12 luni anterioare studiilor.
Citeşte şi: Poşta Română achiziţionează echipamente şi servicii IT de 17 milioane euro, pentru modernizare
Citeşte şi: Poşta estimează scăderea profitului de 23 de ori. Compania câştigă un leu din 1.000 de lei venituri
Citește pe alephnews.ro: Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Ce trebuie să faci ca să ai succes în 2025? Un psihoterapeut a dezvăluit cinci lucruri pe care le poţi face în orice perioadă a anului. De ce nu funcţionează dorinţe precum „să pierd 5 kilograme” sau „să economisesc 10.000 de lei”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe