Maşina cu numărul 10.000 este un Duster Extreme, cumpărat de un antreprenor în domeniul IT&tech, posesor deja al unui model Duster din generaţia anterioară, scrie Ziarul Financiar.
În primele 11 luni ale anului, Dacia a înmatriculat pe piaţa locală aproape 40.000 de maşini noi, în scădere uşoară faţă de perioada similară din 2023.
Lansată în 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia permite clienţilor de a verifica stocul real şi actualizat în timp real pentru toate modelele din gamă. Aceştia pot rezerva autovehiculul plătind o taxă de 500 de Euro, urmând ca diferenţa de preţ să fie achitată la momentul livrării, sau pot alege să plătească integral online.
În 2024, numărul clienţilor care au ales să plătească integral online vehiculul ales a crescut de cinci ori faţă de anul precedent, cele mai multe comenzi fiind înregistrate de modelul Logan.
Platforma de e-commerce Dacia face parte din strategia pe termen lung de digitalizare a mărcii, menită să îmbunătăţească şi să simplifice relaţia cu clienţii.
În decursul anului 2024, platforma a evoluat pentru a răspunde nevoilor clienţilor, incluzând acum varianta de a configura şi lansa în fabricaţie online anumite modele, precum şi posibilitatea de a accesa 100% online metoda de finanţare oferită de Mobilize Financial Services.