Unirea Shopping Center vrea acces direct la metrou şi să atragă noi branduri internaţionale de modă

Unirea Shopping Center (SCDM), după afaceri şi profit în scădere în 2013, are în plan pentru acest an conectarea centrului comercial din Bucureşti cu metroul, extinderea zonei de distracţie şi atragerea unor branduri precum MAC, Tchibo, dar şi a altor mărci din grupul Inditex.

Urmărește
2178 afișări
Imaginea articolului Unirea Shopping Center vrea acces direct la metrou şi să atragă noi branduri internaţionale de modă

Unirea Shopping Center vrea acces direct la metrou şi să atragă noi branduri internaţionale de modă

"Pentru anul 2014, conducerea societăţii are în vedere crearea de legături de acces, în cadrul ambelor centre comerciale din Bucureşti şi Braşov, între zona comercială şi căile de circulaţie şi transport în comun (metrou, rspectiv gară). Un alt obiectiv îl reprezintă extinderea zonelor de distracţie (cinematograf, bowling, biliard, patinoar) din cadrul ambelor centre comerciale, atât pe zonele existente, cât şi pe zone adiacente sau nou create. Pentru realizarea acestor obiective, conducerea are în vedere şi achiziţia de terenuri suplimentare", se arată într-un raport al companiei controlate de familia Adamescu.

Totodată, un spaţiu de 1.200 de metri pătraţi de la parterul centrului din Bucureşti va fi reamenjat în vederea închirierii de branduri precum MAC, Wolford sau Tchibo. Compania poartă discuţii şi pentru aducerea unor noi mărci din cadrul grupului Inditex, din care fac parte Zara, Massimo Dutti, Bershka şi Pull&Bear.

"La parterul corpului Central al clădirii din Bucureşti, se vor elibera circa 1.200 mp comerciali, prin relocarea magazinelor existente în prezent din această zona în galeria de acces de la metrou", menţionează raportul.

De asemenea, H&M urmează să înceapă amenajarea spaţiilor de la etajul 2, corp Splai, în vederea extinderii magazinului pentru colecţie a de decoraţiuni pentru casă.

Unirea Shopping Center a încheiat anul trecut cu afaceri de 17 milioane euro, cu 8% mai mici faţă de 2012, şi un profit net în scădere cu 51%, la 637.048 euro.

"În anul 2013 structura comercială a ambelor centre comerciale din Bucureşti şi Braşov a rămas neschimbată. În contextul crizei ale cărei efecte s-au făcut simţite din ce în ce mai preganant, iar scăderea consumului a dus la închiderea activităţii mai multor societăţi mici, care îşi desfăşurau activitatea comercială în cadrul USC Bucureşti şi Braşov şi implicit la eliberarea unor spatii extinse in cursul anului 2013, veniturile anului au fost afectate, ducând la scăderea cifrei de afaceri", se explică în raport.

În acest sens, managementul companiei a negociat şi contractat spaţii disponibile unor parteneri internaţionali, iar o parte din aceste suprafeţe au fost reamenjate până la sfârşitul anului 2013.

Anul trecut, Unirea Shopping Center Bucureşti era închiriat în proporţie de 87%, iar Unirea Shopping Center Braşov în proporţie de 79%.

"Faţă de anul 2012, USC Bucureşti şi Braşov au înregistrat o scădere în ceea ce priveşte cifra de afaceri, de 10%, respectiv 9%, doar parcarea menţinându-se constantă. Profitul direct a scăzut cu 12% pe Bucureşti şi cu 10% pe parcare, dar a crescut cu 18% pe Braşov", mai arată raportul.

Compania este controlată de soţii Dan şi Carmen Adamescu, prin intermediul The Nova Group Investments România, care deţine 74,16% din titluri. În structura acţionariatului se mai regăseşte SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri, în timp ce 15,8% din capital este deţinut de alţi acţionari.

Acţiunile Unirea Shopping Center au fost tranzacţionate vineri la un preţ de 56 de lei, cotaţie în scădere cu 6,67%. La această cotaţie, capitalizarea Unirea Shopping Center este de 166,7 milioane lei (37,3 milioane de euro).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici