Vodafone a deschis un centru de servicii IT la Bucureşti, unde va angaja 2.000 de persoane

Vodafone a inaugurat miercuri un centru de servicii şi suport IT la Bucureşti, unde va angaja în următorii trei ani 2.000 de persoane, şi care va deservi şase operatori ai grupului, din Marea Britanie, Spania, Italia, Germania şi Irlanda.

Urmărește
7646 afișări
Imaginea articolului Vodafone a deschis un centru de servicii IT la Bucureşti, unde va angaja 2.000 de persoane

Ravinder Takkar (Imagine: Mihai Dascalescu/Mediafax Foto)

"Lansarea unui centru de shared services în România este un pas important pe care îl facem, după ce în 2013 am deschis un alt centru, unde lucrează 600 de angajaţi. Suntem mulţumiţi de serviciile pe care le oferim prin acest centru operaţional deschis anul trecut şi de aceea am decis să facem o nouă investiţie. Vom continua să investim în România aşa cum am făcut-o şi până acum. Noul centru este operaţional de puţin timp, iar în el lucrează deja 100 de persoane, dar în doi-trei ani vrem să ajungem la multe sute de angajaţi specializaţi în înaltă tehnologie", a declarat miercuri, la o conferinţă, CEO-ul Vodafone România, Ravinder Takkar.

Prezent la eveniment, premierul Victor Ponta a spus că până la sfârşitul anului în centru vor lucra 750 de persoane, urmând ca în următorii doi-trei ani numărul acestora să crească la 2.000.

Pentru dotarea şi tehnologizarea centrului, precum şi pregătirea noilor angajaţi din România, investiţia este estimată la 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de euro).

Potrivit premierului, Vodafone urmează să mai facă o investiţie similară, pentru care deja a solicitat un ajutor de stat.

"Ştiu - sper că nu e încă confidenţial - de un nou proiect pentru care compania a solicitat ajutor de stat şi care va crea noi locuri de muncă pentru tineri. Acest gen de politici sprijină nu doar companiile, ci în primul şi în primul rând societatea românească", a declarat Victor Ponta.

Şeful Vodafone România a precizat că ajutorul de stat vizează investiţia în centrul inaugurat miercuri.

"Am aflat de puţin timp că ajutorul de stat ne-a fost aprobat, iar investiţia era deja făcută. Deschiderea centrului nu a fost condiţionată de acordarea ajutorului de stat. Investiţia a avut la bază experienţa foarte bună pe care am avut-o cu centrul deschis în 2013, abilităţile multi-lingvistice ale românilor, energia şi optimismul angajaţilor", a precizat Takkar.

Acesta este cel de-al doilea centru internaţional de operaţiuni deschis de grupul Vodafone în România. Vodafone a deschis anul trecut în România centrul de operaţiuni de reţea Danubios NOC, care monitorizează şi gestionează incidentele de reţea pentru nouă operatori ai Vodafone din Olanda, Germania, Cehia, Ungaria, România, Grecia, Albania, Malta şi Italia, care au, cumulat, 90 de milioane de clienţi.

Ca parte a NOC, Vodafone a deschis recent şi un service operation center dedicat monitorizării serviciilor M2M furnizate clienţilor globali ai companiei.

"România a fost aleasă pentru capabilităţile lingvistice dezvoltate şi talentul demonstrat al forţei de muncă, ceea ce asigură furnizarea de servicii de cea mai bună calitate la costuri competitive. În prezent, avem un plan ambiţios de a ajunge la peste 2.000 de locuri de muncă în următorii trei ani în noul centru", a spus Steven McCrystal, group director shared services în cadrul Vodafone.

Centrul inaugurat miercuri, amplasat în Avrig Business Center, în apropierea Pieţei Obor din Bucureşti, oferă suport clienţilor Vodafone din Marea Britanie, Spania, Italia, Germania şi Irlanda pentru solicitările legate de factură şi plăţi, administrarea conturilor şi remedierea conexiunilor de date. Asistenţa este oferită telefonic, prin chat online sau în regim de back office.

Pe zona de IT, serviciile constau în operaţiuni de tip help desk pentru activităţile interne ale Vodafone Group şi ale celor cinci divizii amintite, la care se adaugă managementul aplicaţiilor IT şi administrarea bazelor de date.

Vodafone vizează să angajeze atât absolvenţi de studii superioare, cât şi studenţi.

"A existat o competiţie acerbă între ţările în care Vodafone este prezent pentru deschiderea unui astfel de centru. A fost ca o competiţie la Olimpiadă sau Cupa Mondială", a adăugat CEO-ul Vodafone România.

Reprezentanţii companiei au menţionat că Vodafone va continua să-şi extindă operaţiunile, iar deschiderea noului centru nu înseamnă reducerea numărului de angajaţi în alte locaţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici