- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.12.2014, 19:14)
- Departamentul Economic
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei Orbit în România
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei de mestecat Orbit în România, marca urmând să fie redenumită Extra doar în Marea Britanie şi Irlanda.
Urmărește
256 afișări
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei Orbit în România
"Această marca va fi redenumită în Extra doar în Marea Britanie şi în Irlanda, iar măsura nu va impacta piaţa din România. Aici, Orbit continuă sa fie cel mai important şi mai apreciat brand din portofoliul Wrigley", precizează compania.
Portalului talkingretail.com a scris săptămâna trecută că Wrigley renunţă din luna ianuarie a anului viitor la brandul gumei de mestecat Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra, compania urmând să lanseze şi două noi arome.
"2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra şi îmbunătăţirea ofertei vor favoriza continuarea creşterii", a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru îngrijire orală, Sue Cobbledick.
TITLURILE ZILEI
-
astăzi, 14:20
• Dosarul Nordis: Laura Vicol, Vladimir Ciorbă şi Ioana Băsescu, la audieri la sediul DIICOT
-
astăzi, 13:20
• Scholz: UE poate răspunde cu propriile tarife la măsurile SUA
-
astăzi, 12:29
-
astăzi, 12:12
• Lasconi, despre Georgescu: Ar fi ciudat să îl lase să candideze
-
astăzi, 11:57
• Lasconi, după anunţul preşedintelui privind demisia: Mi-e ruşine că l-am votat
-
astăzi, 12:26
-
astăzi, 11:20
• Taxe, taxe, taxe! Prima ţară care ar putea fi iertată de Trump
-
astăzi, 10:51
-
astăzi, 14:35
-
astăzi, 09:20
-
astăzi, 07:14
• Premiile Grammy 2025: Beyoncé câştigă premiul pentru cel mai bun album country
-
ieri, 17:01
• UE „regretă” majorarea taxelor vamale şi se pregăteşte să riposteze „ferm” dacă va fi vizată
-
ieri, 23:04
-
ieri, 19:57
-
În 2015, brandul Extra va beneficia de o investiţie în valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing şi un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint şi Spearmint vor fi inscripţionate cu mesajul "Noul nume al Orbit".
Măsura coincide cu lansarea a două noi arome în cadrul gamei Extra, Strawberry şi Bubblegum, care vor avea rolul să atragă cumpărători mai tineri pentru această categorie şi să profite de interesul în creştere al consumatorilor pentru produsele de îngrijire orală şi cu arome de fructe.
Lansarea va fi susţinută printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioadă de 16 săptămâni, care va reaminti beneficiile aduse de guma de mestecat fără zahăr pentru protejarea danturii întregii familii.
Citește pe www.zf.ro: Germania, Franţa, Polonia: 2024 a fost doar începutul unui val de distrugeri de locuri de muncă şi restructurări de personal care se va extinde în 2025
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul de 53 de ani a cerut-o de nevastă pe iubita lui cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
BREAKING | Procurorii DIICOT, percheziții la reședința Ioanei Băsescu. Este vizată și ea într-un dosar controversat
CANCAN.RO
Centralele de apartament, INTERZISE! Autoritățile române, puse în fața ordinului venit direct din Parlamentul European
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe